יום שני, 20.05.2024 שעה 03:53
לוח משחקים
  • הפועל חולון
  • 64 - 79
  • הפועל עפולה
  • הפועל ת"א
  • 83 - 88
  • עירוני רמת גן
  • הפועל ירושלים
  • 62 - 78
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • מכבי ת"א
  • 71 - 95
  • עירוני קריית אתא

לימונד: רק משחק אימון, שמיר: מתנצל על ההרחקה

גארד י-ם לא הסתוונר מה-69:93 על חולון בגביע ווינר, המאמן שהורחק בשל טכנית: "לא נעים". ברקוביץ' על ניצחון אשדוד: "אנו מתגבשים". צפו בתקצירים

|
שחקני ירושלים חוגגים (חגי ניזרי)
שחקני ירושלים חוגגים (חגי ניזרי)

טורניר גביע ווינר המסורתי שקודם לפתיחת העונה בליגת העל נפתח הערב (שלישי) בהיכלים שברוממה ובקרית אתא. במשחק מסקרן במיוחד בין שתי היריבות הגדולות, הפועל ירושלים והפועל חולון, הייתה ידם של האדומים מהבירה על העליונה בעזרת ניצחון מרשים 69:93. הם יפגשו בחצי גמר גביע ווינר את מכבי אשדוד, שרשמה 66:71 מוקדם יותר על גלבוע/גליל.

מאמן הירושלמים, שרון דרוקר, אמר בסיום: "אני חושב שזה היה משחק לא רע בשבילנו. ממשיכים לעבוד על התיאום בינינו. זה צעד ראשון במסע ארוך. יש הרבה דברים טובים שאפשר לקחת מהמשחק הזה ודברים שאפשר לתקן ולעבוד קשה. יש עוד הרבה עבודה".

הגארד רביב לימונד הוסיף: "אנחנו מכירים את השיטה של המאמן ועובדים קשה מאוד. אני חושב שבאיזשהו שלב בחצי השני קצת לחצנו על הדוושה ולהם פחות הלך התקפית. שמח שהצלחנו לשמור על הפער אבל צריך לזכור שזאת רק ההתחלה וזה רק משחק אימון שלא אומר שום דבר".

המאמן המפסיד,  דן שמיר, שהורחק לאחר שתי עבירות טכניות, אמר: "מן הסתם זאת הפעם הראשונה שלי בחיים שאני מורחק ואני מקווה שזאת האחרונה, זאת הרגשה לא נעימה. זאת לא דוגמא טובה לקבוצה שלי ובקטע הזה אני רוצה לקחת אחריות ולהתנצל כי גם אם יש איזה שריקה הזויה לחלוטין, אז כמו שלא הייתי רוצה ששחקן יקבל עבירה טכנית, בטח שאסור היה לי לקבל טכנית. מעבר לזה מבחינת כדורסל, ירושלים שלטו במשחק אבל הצלחנו למצוא את עצמנו ולמצוא את הדרך לעשות לא מעט דברים טובים. אנחנו כמובן בשלב מאוד התחלתי ואני מקווה שנוכל לצמצם פערים ומהר. אני בסה"כ אוהב את הקבוצה שיש לי ואת השחקנים עם כל הפלוסים והמינוסים".

י-ם מתחדשת עם ניצחון, שמיר הורחק

פרנק האסל סיכם: "ידענו שיש להם קבוצה טובה. ברור שההרחקה של דן השפיעה על המשחק. אבל אסור היה לנו להפסיד ככה. עדיין יש חמישה שחקנים על המגרש שצריכים לעשות את העבודה. צריכים ללמוד מההפסד הזה. להתסכל על הקלטת של המשחק ולראות את הטעויות שעשינו ולתקן".

דגן יבזורי: "גם בעונת האליפות גמגמנו בהתחלה"
מאמן מכבי אשדוד, עופר ברקוביץ', אשר תפגוש את ירושלים, סיכם את משחק הניצחון של קבוצתו על גלבוע/גליל: "התלהבות היא חלק חשוב מקבוצות כדורסל, אנחנו בשלבי גיבוש ומתקדמים כל הזמן אבל יש לנו עוד דברים לתקן. בסך הכל היו דברים טובים וטובים פחות אבל לא ידענו לממש את המומנטום לריצה שתיצור פער יותר משמעותי, מצד שני ידענו לעצור את המומנטום שלהם ובדקות האחרונות ההגנה שלנו עבדה טוב. נקבל עוד שחקנים ככל שהזמן יעבור וההתגבשות תהיה טובה. אשדוד בהכנה לליגה כרגע וככל שהליגה מתחילה נכנסים לכושר המשחק, זה תהליך שכל שנה חוזר על עצמו, אנחנו מודעים עליו ועם כל יום שעובר אנחנו מרגישים יותר טוב כקבוצה".

צפו באשדוד מנצחת את גלבוע/גליל

דיימון סימפסון אשר הצטיין בשורות המנצחים הוסיף: "אנחנו עדיין קבוצה חדשה וגם אני חדש כאן, אנחנו עדיין לומדים מה אנחנו יכולים לעשות, גם אני לומד מה אני יכול לעשות עבור הקבוצה אבל יש לנו עוד הרבה מאוד דברים לעבוד עליהם. אני לא חושב שכל ערב אוכל לקחת את אותה כמות של כדורים חוזרים, אבל זה בהחלט היה מצוין היום".

מנגד, המאמן ליאור ליובין סיכם: "הלכנו לתהליך של הצערה וצריך סבלנות, ידענו שיהיו רגעים כאלו, אנחנו מרבים במשחקי אימון וחווים כמה שיותר דברים בתקופה הזו ואנחנו עדיין מחפשים את ההתאמות שלנו. אנחנו כן רוצים להשתפר אנחנו משתפרים, אבל יש לנו סגל צעיר וכולם חדשים בליגה הזו. יש לזה לפעמים גם מחיר, ננסה לעשות גם את ההתאמות הנדרשות".

"ידענו לעצור את המומנטום שלהם"

דגן יבזורי הוסיף על התחושות בצד המנוצח: "את ההתלהבות נוסיף ברגע שנשתלט על כל מה שאנחנו מנסים ללמד וללמוד, אנחנו קבוצה עם זרים וצעירים חדשים, זה ייקח זמן ואני בטוח שכל ראשי המועדון ידעו את זה כשהם הצהירו שהם הולכים על סגל צעיר, הצד הרע הוא שהפסדנו את בכל המשחקים שלנו אבל הצד הטוב זה שהם היו משחקי אימון ולכן אנחנו מסתכלים קדימה ורואים שיפור ונגיע מוכנים לליגה. הכישרון שיש לנו הוא גדול, איך נצליח לנווט את זה ולתעל אותו לכדורסל טוב זה עוד דורש דרך ארוכה ואני מקווה שנהיה בסוף בצמרת, היו גם שנים שגמגמנו, גם בשנת האליפות גמגמנו אבל אני חושב שעם קצת זמן וסלבנות ואם אף אחד לא ילחץ נגיע למקומות שאתם רגילים לראות אותנו".

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */