שתף קטע נבחר

איבסקביצ'יוס: "השער - רגע מאוד משמח"

הקשר הליטאי, שכבש שער יפהפה ב-1:3 של בני יהודה על הפועל חיפה, נשאר צנוע: "לפעמים זה קורה". אור ברוך, שערך הופעת בכורה: "קיבלתי הרבה חום ואהבה". קשטן: "בני יהודה צריכה למכור שחקנים כדי להמשיך ולהתקיים". הפועל חיפה: "המצב קשה, חייבים להתחבר ומהר"

השער שכבש אתמול (ש') הקשר הליטאי של בני יהודה, קסטוטיס איבסקביצ'יוס, בניצחון 1:3 על הפועל חיפה, היה מהיפים שנראו בארץ. קוסטה, שכבש כבר שער דומה, נשאר צנוע: "לפעמים זה קורה. הפעם פשוט בעטתי וזה נכנס. זה היה רגע מאוד משמח. הכי חשוב שבני יהודה ניצחה. עכשיו צריך להמשיך ביכולת הזאת ולגלות יציבות במשחקים הבאים".

 

   

הופעת בכורה הייתה אתמול לחלוצים אור ברוך ואדם הרפקה. ברוך שבישל בפעולה מצויינת לאיבסקביצ'יוס את השער נשמע מאושר מהניצחון הראשון במדי הכתומים: "אני שמח שהגעתי לבני יהודה. בזמן הקצר שאני פה קיבלתי הרבה חום ואהבה בקבוצה, כל השחקנים והאוהדים נותנים לי הרגשה טובה. אני צריך להמשיך לעבוד קשה, אני יודע שיש דברים שאצטרך לשפר וזה יגיע רק בעבודה קשה. העיקר שלקחנו 3 נקודות".

 

המאמן דרור קשטן נשמע מאופק אחרי המשחק ואמר על שני החלוצים שלו:

"ידעתי שהם שחקנים טובים, ראיתי את זה באימונים. הם לא נמצאים איתנו זמן רב והם לא מחוברים, אבל היכולת שלהם היתה טובה".

 

על המשחק מול הפועל חיפה אמר קשטן: "הבקענו שער מהיר. במחצית השניה יכולנו להגדיל את היתרון אבל השוער קאלה תפס יום מצוין ומנע כמה שערים, כל הכבוד לו". על מכירתו של חסן אבו זייד, מהלך שגרם להרבה כעס אצל האוהדים, אמר מאמן בני יהודה: "נתתי אישור למהלך. בני יהודה צריכה למכור שחקנים כדי להמשיך ולהתקיים".

 

דרור קשטן. "בני יהודה צריכה למכור שחקנים כדי להתקיים" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
דרור קשטן. "בני יהודה צריכה למכור שחקנים כדי להתקיים"(צילום: אורן אהרוני)

 

כובש השער הראשון, שלו מנשה, שנמצא בתקופה טובה: "אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח. זה ניצחון של כל השחקנים שהשקיעו המון במשחק. הראש כבר במשחק הקרוב מול עירוני רמה"ש".

 

הפועל חיפה: "המצב קשה, חייבים להתחבר ומהר"

למרות הפתיחה הגרועה של הפועל חיפה, הבעלים יואב כץ ממשיך לשדר אופטימיות ומאמין בשחקניו. כץ הספיק לשוחח עם המאמן ניר קלינגר והצוות המקצועי כדי לחזקם לקראת המשחק בשבת הקרובה מול האלופה עירוני קריית שמונה

 

ניר קלינגר. המצב קשה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ניר קלינגר. המצב קשה(צילום: אורן אהרוני)

 

חלק משחקני הקבוצה סבורים כי הייתה זו טעות לפתוח עם הבלם אושרי רואש שנראה אתמול "חלוד". בקבוצה ממתינים לתוצאות הבדיקה של הקשר יוסי דורה שנפצע בקרסול והבלם דושאן ברקוביץ', שנפצע גם הוא. השניים יעברו היום צילומים ואז יהיה ניתן לקבוע את חומרת המצב.

  

אחד השחקנים הסביר: "המצב הוא קשה, פתחנו את העונה רע מאוד בשלושת המשחקים האחרונים, ספגנו שמונה שערים וזה אומר הרבה על ההגנה שלנו. חייבים לייצב את המערך האחורי ועם ניצחון אחד יחזור הביטחון. חומר השחקנים כאן הוא טוב, אנחנו רק חייבים להתחבר ומהר". בקבוצה מודעים לעובדה שהפסד נוסף במשחק הביתי זה לחץ מצד האוהדים עשוי לגרום לזעזועים במערכת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
בני יהודה חוגגת
צילום: עוז מועלם
מומלצים