שתף קטע נבחר

נייט פריימן: "זו תחושה אדירה"

כוכב נבחרת הבייסבול של ישראל חבט שני הום ראנס והוביל את הכחולים לבנים ל-2:4 על ספרד, ולמקום בגמר מוקדמות אליפות העולם (א', 22:55, ספורט 1): "אני רואה את הכדור טוב"

רחוקים תשעה אינינגים מהיסטוריה. ביום ראשון (22:55, ספורט 1) תפגוש נבחרת הבייסבול של ישראל את ספרד, צרפת או דרום אפריקה (תשובות ברורות יינתנו רק במהלך הלילה שבין שבת לראשון), לקרב על מקום באליפות העולם - ה-WBC, שתיערך בחודש מארס הקרוב. אמש (ו'), גברה ישראל 2:4 על ספרד, וסידרה לעצמה מקום בגמר, כעת כל שנותר לישראלים זה להמתין לזהות היריבה.

 

  

עד לפני מספר חודשים עדיין לא היה ברור כיצד תיראה הנבחרת הישראלית, אך אז מונה שחקן העבר, בראד אוסמוס לתפקיד המאמן, לצד עוזדריו, שון גרין וגייב קפלר, והם החלו בתהליך הבנייה, שקוצר בימים האחרונים פירות שכיף לטעום. זה החל עם 3:7 גדול על דרום אפריקה, ונמשך עם ה-2:4 הלא פחות גדול על הספרדים, בדרך לגמר.

 

יש במה להתגאות. נייט פרימן (צילום: AP) (צילום: AP)
יש במה להתגאות. נייט פרימן(צילום: AP)

 

שלושה כוכבים בלטו מעל כולם אמש, כל אחד בתפקידו. ג'אסטין שומר הגיש נפלא, ונתן להתקפה הישראלית מספיק זמן עד שזו תתעורר. שחקן הבסיס השלישי, ג'וש סאטין, שחקנה של הניו יורק מטס, הציג יכולות הגנתיות מרשימות במיוחד, אך כוכב המשחק היה ללא ספק נייט פריימן. שחקן הבסיס הראשון, שחבט נגד דרום אפריקה שני הום ראנס שהיו שווים ריצה אחת כל אחד מהם, התעלה על עצמו וייצר אמש עוד שני הום ראנס, רק שהפעם הם היו שווים שתי ריצות כל אחד.

 

"אני רואה את הכדור טוב", סיפר פריימן בסיום המשחק, "אני סבלני, ומחכה למצבים בהם אני יודע מה יזרקו לי. מכאן זה הכל עניין של להישאר משוחרר ורגוע, ולחבוט את הכדור חזק. זו תחושה אדירה להצליח לחבוט ככה, במיוחד בטורניר הזה. אבל בייסבול הוא המשחק הכי קשה בעולם, ולחבוט זו הפעולה הכי קשה בספורט בכלל. לא סתם החובטים הטובים ביותר נכשלים ב-70 אחוז מהפעמים. אז למרות שזה כיף גדול, אל תצפו לשני הום-ראנס בכל משחק”.

 

אדם גרינברג בפעולה (צילום: AP) (צילום: AP)
אדם גרינברג בפעולה(צילום: AP)

 

מי שהפתיע כשהוא פותח על הספסל, הוא השם הגדול ביותר שיש לישראל להציע, שון גרין. למרות שהוא מביא איתו 18 שנות ניסיון הוחלט להשאיר את גרין, שמשמש גם כמאמן, על הספסל, ולתת לקייסי הרת'ר צ'אנס בהרכב. בסיום המשחק סיפר גרין: "עם איכות השחקנים שיש לנו בקבוצה, יש כאן שחקנים שמגיעה להם הזדמנות לא פחות משהגיעה לי. אני שמח לתרום בכל צורה, ואני במקום בחיים שאני יכול לעזור לא רק על המגרש".

 

מאוחר יותר לפנות בוקר החל המשחק בין שתי המפסידות עד כה, צרפת ודרום אפריקה, אך הגשמים מנעו את סיומו, והשתיים נפרדו באינינג התשיעי במצב של 2:2. היום יושלם הקרב ביניהן, כשהמנצחת תמשיך עוד הערב למשחק מול ספרד בקרב על מקום בגמר מול ישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים