שתף קטע נבחר

רונאלדו: "הראנו מחויבות, אני חוגג כשצריך"

הכוכב שכבש את שער הניצחון 2:3 של ריאל מדריד על מנצ'סטר סיטי שמח בסיום והתייחס להצהרותיו האחרונות לגבי עצבותו. מוריניו: "קיבלתי בחזרה את הקבוצה שלי"

"כריסטיאנו המושיע", זו הכותרת שפירסם הלילה ה"אס" הספרדי לאחר שרונאלדו כבש את שער הניצחון של ריאל מדריד 2:3 על מנצ'סטר סיטי במשחק הראשון בשלב הבתים בליגת האלופות. הבעיטה של החלוץ הפורטוגלי הכניעה את ג'ו הארט והיקנתה לאלופת ספרד שלוש נקודות, אחרי שהיא פיגרה פעמיים במהלך המשחק.

 

 

השער היה משמעותי מאוד, אחרי הכשלונות האחרונים של הבלאנקוס שכללו שני הפסדים בליגה הספרדית ואחרי שהכוכב טען כי הוא עצוב בקבוצה, מה שהביא ללא מעט ספקולציות בנוגע לעתידו. הפעם, שלא כמו בשערים שכבש בניצחון על גרנדה בליגה, רונאלדו חגג ואמר בסיום: "אני חוגג כשאני צריך לחגוג, זה היה משחק מאוד חשוב ואנחנו ממשיכים בלחימה".

 

קארים בנזמה ואנחל די מריה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
קארים בנזמה ואנחל די מריה(צילום: רויטרס)
 

הפורטוגלי הוסיף לגבי 90 הדקות הקשות שעברו עליו ועל חבריו: "היה משחק טוב מאוד, כזה שאנשים אוהבים לראות. במחצית הראשונה יצרנו מצבים

ובשניה מנצ'סטר סיטי שיחקה היטב כמונו. האמנו שאנחנו יכולים לנצח ועשינו את זה. הקבוצה הראתה מחוייבות בצורה טובה מאוד, ידענו שנוכל להבקיע והיינו ראויים לזה".

 

עוד ב-ynet ספורט:

ב"מארקה" נכתב: "כריסטיאנו העניק שמחה". הפעם, גם ז'וזה מוריניו יכול היה להיות מרוצה אחרי שהעביר לאחרונה ביקורת על שחקניו והתלונן על חוסר מחויבות מצידם: "קיבלתי בחזרה את הקבוצה שלי, שלא תיעלם שוב. השחקנים האלה הראו שיש להם את ה-DNA של ריאל מדריד. המוטו של הקבוצה הזו הוא למות במגרש, כמו שהשחקנים האלה הראו". על ההחלטה להציב את רפאל ואראן בהרכב במקום סרחיו ראמוס אמר המיוחד: "אין לי שום בעיות משמעת עם סרחיו, זו היתה החלטה מקצועית בלבד".

 

סוף סוף מרוצה. ז'וזה מוריניו (צילום: AP) (צילום: AP)
סוף סוף מרוצה. ז'וזה מוריניו(צילום: AP)
 
ג'ו הארט, שוערה של מנצ'סטר סיטי, הביע אכזבה: "אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו, אי אפשר להוביל 1:2 ואז להפסיד. קשה מאוד לרדת מהמגרש

אחרי הפסד כזה ועדיין להישאר עם הרגשה חיובית".

 

גם המנג'ר רוברטו מאנצ'יני לא אהב את מה שראה: "היינו צריכים להיות יותר עירניים. עשינו טעות כשירדנו לאחור, היינו צריכים להמשיך ולתקוף. אני מרוצה מההופעה שלנו במחצית השניה, אבל אנחנו מאוכזבים שאיבדנו את הנקודות". כשנשאל מדוע וינסנט קומפני התכופף בשער השלישי של ריאל, השיב האיטלקי: "אני באמת לא יודע, צריך לשאול אותו".

 

החלוץ הבוסני, אדין דזקו, שכבש את השער הראשון במשחק, הגיב: "זה לא היה צריך לקרות. יש לנו יותר מדי שחקנים טובים ומנוסים על מנת לאפשר ליריבות לכבוש שערים כאלו. אם אתה מוביל 0:1 ו-1:2 ואחר כך סופג שערים בצורה כזו - זה לא טוב. אם אתה רוצה לזכות בתארים אתה חייב לדעת לנצח משחק כזה". העיתון "אינדפנדנט" פירסם כותרת: "רונאלדו הטביע את מנצ'סטר סיטי".

 

פודולסקי חוגג מול מונפלייה. "ההשפעה שלו על הקבוצה עצומה" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פודולסקי חוגג מול מונפלייה. "ההשפעה שלו על הקבוצה עצומה"(צילום: רויטרס)

 

אלגרי: "אני בטוח שאנחנו בדרך הנכונה"

מי שזכה אתמול ללא מעט מחמאות הוא לוקאס פודולסקי, שכבש את השוויון של ארסנל ב-1:2 בחוץ על מונפלייה. "לא ראיתי הרבה חלוצים שיש להם סיומת כזו",

אמר בסיום עוזר המאמן, סטיב בולד, שהחליף את ארסן ונגר המורחק על הקווים, "ההשפעה שלו על הקבוצה עצומה. לא אתייחס לשאלה אם רובין ואן פרסי חסר לנו, אבל פודולסקי החתמה נהדרת בשבילנו".

 

במילאן מעמיק המשבר אחרי 0:0 מביך בבית מול אנדרלכט. "כמובן, זו תקופה לא טובה שלנו", אמר בסיום המאמן מאסימיליאנו אלגרי, "כרגע אנחנו צריכים ניצחון כדי שהצעירים בקבוצה יקבלו ביטחון. למרות זאת, אני בטוח שאנחנו בדרך הנכונה ושנצא מזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: רויטרס
מומלצים