שתף קטע נבחר

ווצ'יניץ': "מגיעים ללונדון בלי פחד ועם ביטחון"

מנה גדושה נוספת של כדורגל משובח בליגת האלופות מצפה לנו מחר (ד', 21:45). במוקד: יובנטוס פוגשת את צ'לסי בסטמפורד ברידג'. החלוץ המונטנגרי של יובה: "תיקו? לא בא בחשבון", די מתאו: "אחד ממשחקי הפתיחה הקשים ביותר". ברצלונה ברוסיה מול ספרטק מוסקבה, יונייטד מארחת את גלאטסראיי

כשההצגות של בתים 1-4 בליגת האלופות ייגמרו, נקבל מנה גדושה נוספת של כדורגל משובח מחר (ד', 21:45). במוקד יעמוד המשחק בין יובנטוס לצ'לסי (אלופת אירופה) בסטמפורד ברידג' בבית 5, והגברת הזקנה שנמצאת בכושר נהדר (42 משחקים ללא הפסד בסרייה A), לא ממש מפחדת מהבלוז של רוברטו די מתאו.

 

    

"זו לא אותה צ'לסי של שנה שעברה", אמר כוכבה של יובה - מירקו ווצ'יניץ'. "במשחקים האחרונים הם לא נראו במיטבם. תיקו? לא בא בחשבון. אנחנו הקבוצה הטובה באיטליה, זה עניין של גאווה. יובנטוס מגיעה ללונדון בלי פחד ועם הרבה ביטחון", הוסיף החלוץ המונטנגרי.

 

רוברטו די מתאו. "אחד ממשחקי הפתיחה הקשים ביותר שיכלו לצאת לנו" (צילום: AP) (צילום: AP)
רוברטו די מתאו. "אחד ממשחקי הפתיחה הקשים ביותר שיכלו לצאת לנו"(צילום: AP)

 

אלופת אירופה מגיעה למשחק אחרי שבעונה שעברה ניצחה את כל ששת משחקי הבית שלה בצ'מפיונס. הקשר הניגרי - ג'ון אובי מיקל, אופטימי: "נקווה שזו תחילת הדרך לזכיה נוספת במפעל. למרות שריאל ובארסה פייבוריטיות, כולם ראו מה קרה בשנה שעברה". די מתאו דווקא שמר על זהירות: "זה אחד המשחקים הקשים ביותר שיכולנו להגריל בפתיחה".

 

ליגת האלופות חוזרת:

 

בית 6: זכרונות מ-2001

משחק מרתק נוסף יפגיש באליאנץ ארינה את באיירן מינכן ו-ולנסיה. ב-2001 הן נפגשו בגמר המפעל, אז הבווארים ניצחו בדו-קרב מהנקודה הלבנה. ועדיין, אוהדי באיירן עדיין זוכרים את ההפסד בגמר אשתקד לצ'לסי. את האמת, לא רק הם.

 

הייניקס ושאקירי לא ממש חושבים על הגמר ב-2001 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
הייניקס ושאקירי לא ממש חושבים על הגמר ב-2001(צילום: gettyimages)

 

"זה רגע שלא אשכח כל החיים", הודה בלם האימפריה הגרמנית, הולגר

באדשטובר. "זו הייתה מכה קשה, אבל לא כזו שתפריע לנו לקראת העונה הנוכחית. זו שנה חדשה, עם מטרות גבוהות גם הפעם".

 

מאוריסיו פלגריני, מאמן ולנסיה, היה זה שהחמיץ את אחד הפנדלים לספרדים ב-2001 כשחקן. הוא נזכר דווקא ברגע ההוא: "מנקודת מבטי השתתפתי ברגע גדול של המועדון". במשחק נוסף בבית: ליל - באטה בוריסוב.

 

 

מסי יחד עם בוסקטס באימון המסכם (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מסי יחד עם בוסקטס באימון המסכם(צילום: רויטרס)

 

בית 7: מסי חוזר להרכב

הבכורה של טיטו וילאנובה על הקווים של ברצלונה בצ'מפיונס תהיה נוחה למדי - מול ספרטק מוסקבה. "יש לנו מאמן שונה, אבל פילוסופיית המשחק נותרה אותו הדבר", הסביר אנדרס אינייסטה. "המטרות נותרו אותו הדבר".

 

ליאו מסי, שפתח על הספסל ב-1:4 על חטאפה בשבת, יעלה הפעם בהרכב, לצידו של דויד וייה. מנגד, הרוסים מגיעים בפורמה ירודה ואחרי שורת תוצאות חלשות. מה שיעזור להם אולי זו העובדה שיש עוד שתי קבוצות בבית, סלטיק ובנפיקה, שיתמודדו ראש בראש בגלאזגו במקביל.

 

אלכס פרגוסון. מודאג מההגנה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אלכס פרגוסון. מודאג מההגנה(צילום: AFP)

 

בית 8: יונייטד עם אש בעיניים

אחרי הכישלון הצורם של השנה שעברה, מנצ'סטר יונייטד חוזרת לליגת האלופות נחושה. היריבה הראשונה באולד טראפורד: אלופת טורקיה - גלאטסראיי. רובין ואן פרסי הלוהט, שהיה בספק, יפתח ב-11 של אלכס פרגוסון.

 

פרגי לקראת פתיחת עונת הצ'מפיונס: "המפתח הוא לשמור את שחקני ההגנה בכושר. אם היו מבטיחים לי שני שחקני הגנה בריאים לאורך כל העונה - הייתי קונה זאת. בשנה שעברה לא הברקנו במשחקי הבית, הפעם חייבים לתקן זאת". במשחק השני של בית 8 בראגה הפורטוגלית תארח את קלוז' הרומנית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים