שתף קטע נבחר

ק"ש המריאה לבילבאו, גזל: "צפויה להיות חוויה"

האלופה תערוך ביום חמישי הופעת בכורה בליגה האירופית, הקשר מבהיר: "בילבאו פייבוריטית ברורה, אבל לא מרימים ידיים". גרזיסיץ' ייעדר, אבל צפוי לחזור לסגל מול מכבי ת"א

האלופה עירוני קריית שמונה המריאה הבוקר (ג') למשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופאית מול אתלטיקו בילבאו. לאחר ההפסד הראשון שנחלו במשחק הליגה מול מכבי נתניה והביקורת הרבה שספגו בעקבות היכולת שהציגו, הצפוניים יקוו לשחזר את היכולת שאיפיינה את הקבוצה במשחקים מול נפטצ'י באקו וז'ילינה במוקדמות ליגת האלופות.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

קשר הקבוצה, רביד גזל, אמר ל-ynet ספורט רגע לפני ההמראה: "למרות ששיחקתי במפעל הזה, יש התרגשות גדולה. למועדון זה דבר חדש, עבדנו קשה להגיע למעמד הזה ולא כל יום משחקים מול קבוצה בכירה מהליגה הספרדית. צפויה להיות חוויה. מדובר במשחק מול קבוצה מהרמות הגבוהות ביותר, בילבאו פייבוריטית ברורה אבל אנחנו לא מרימים ידיים".

 

גם הקשר/חלוץ הפצוע, דויד סולארי, אמר בראיון לאתר הספרדי "קנאל אתלטיק": "אנחנו לא קבוצה שמתגוננת. ברור לנו שצריך להיזהר באיצטדיון סן

ממס ושמסובך שם, אבל אנחנו לא קבוצה ששמה את הדגש על ההגנה. אנחנו לא יודעים להתגונן, אנחנו אוהבים לשחק כדורגל יפה והתקפי, עם נגיעה בכדור. יש לנו הרבה שחקנים טובים ומהירים".

 

על המצב הבטחוני בעיר: "בחדשות נראה שהכל מסובך ושיש מלחמה ומתח כל הזמן. מדברים יותר רע על ישראל מאשר מה שמתרחש במציאות. ננקטים אמצעי זהירות ובכל בית יש מקלט. אם נשמעת אזעקה צריך לרדת לשם. אנחנו מקווים שהכל ימשיך להתנהל כך בשלום, כי זו ארץ יפה מאוד. אם כל הדברים האלה לא היו זה היה המקום האידיאלי".

 

דויד סולארי. "אני מוקף באנשים טובים" (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
דויד סולארי. "אני מוקף באנשים טובים"(צילום: אפי שריר)

 

"כבר שיחקתי בכל מיני מקומות לא רציניים ואני מאוד מעריך את זה שאני נמצא במקום מסודר שמשלם בזמן. אני מוקף באנשים טובים. ישראל מדינה מאורגנת ויפה. בארגנטינה יש הרבה חוסר ביטחון ושודדים אנשים ברחוב. כאן יש אוכל טוב, יש המון ארגנטינאים וגם אפשר לקנות אוכל ארגנטינאי בסופרמרקט".

 

על הדת היהודית אמר סולארי: "זו דת מאוד קפדנית, אבל היא לא משפיעה על החיים. יש לנו לדוגמא שני מוסלמים בקבוצה והם הרבה יותר קפדניים עם האוכל. הם מאוד דתיים, אבל רק מתפללים וזהו".

 

גילי לנדאו. קיבל דו"ח מפורט על בילבאו (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
גילי לנדאו. קיבל דו"ח מפורט על בילבאו(צילום: gettyimages)

 

בצד המקצועי, ימשיך לנדאו להסתדר ללא הקשר בראיין גרזיסיץ' הפצוע, שייעדר מהמשחק. גרזיסיץ' כבר החל להתאמן עם הקבוצה

ועשוי להיכלל בסגל למשחק הליגה ביום שני מול מכבי תל אביב.

 

הסקאוט של הקבוצה, אלון סגל, הכין למאמן גילי לנדאו קלטות מהיריבות במוקדמות ליגת האלופות. בקלטות ישנן נקודות החוזק והחולשה של הספרדים, עליהם לנדאו יעבוד ביומיים שנותרו לו עד למשחק.

 

הבעלים איזי שרצקי חכר מטוס פרטי על מנת שהקבוצה תנחת ישירות בבילבאו ולא תצטרך לנחות במדריד. הערב היא תערוך אימון ראשון באצטדיון סן ממס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים