שתף קטע נבחר

חתירה: הישג שיא לישראל באליפות אירופה

דני פרידמן סיים שמיני בתחרות שנערכה באיטליה, הדירוג הגבוה ביותר אליו הגיע ספורטאי ישראלי אי פעם בענף זה. "זה מדרג אותי בטופ העולמי", אמר ל-ynet ספורט

ממשיך להשתפר. הישג נהדר לחותר דני פרידמן, שסיים היום (ג') את אליפות אירופה שנערכה בווארזה שבאיטליה במקום השמיני הכללי - הדירוג הגבוה ביותר אליו הגיע ספורטאי ישראלי אי פעם בענף החתירה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

פרידמן, שהיה קרוב להשתתף במשחקים האולימפיים האחרונים בלונדון, לא מוותר על החלום בעוד ארבע שנים ועשה צעד ראשון לעבר ריו. אם לשפוט לפי התוצאות שהשיג בתחרויות האחרונות, המשימה בהחלט אפשרית.

 

דני פרידמן. סיים ראשון בבית הניחומים ועלה לחצי הגמר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
דני פרידמן. סיים ראשון בבית הניחומים ועלה לחצי הגמר(צילום: אורן אהרוני)

 

בשלב המוקדמות באליפות הנוכחית סיים פרידמן את המקצה השלישי במקום החמישי עם תוצאה של 7:09.99 דקות ועבר לבית הניחומים, שם סיים ראשון. שלוש הסירות עלו לחצי הגמר, שבו פרידמן סיים שישי עם 7:21.59 דקות.

 

תוצאה זו אומנם לא הספיקה לפרידמן להיות בין שש התוצאות הכי טובות לגמר A, אבל הוא נכנס לגמר השני בחשיבותו, שם סיים שני בזמן נהדר של 7:05.22. זמן זה הספיק לו למקום השמיני הכללי, שני מקומות יותר מהאליפות אשתקד.

 

פרידמן אמר ל-ynet ספורט: "הפעם הרמה הייתה הרבה יותר קשה, כי כל מי שנכנס לגמר היה באולימפיאדה. מקום 8 ראשון לישראל ביחיד עם תוצאה בינלאומית שלא הייתה אף פעם, זה כבר מדרג אותי בטופ העולמי. בפעם הבאה אני כבר שואף להיות בגמר בשישייה הראשונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דני פרידמן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים