שתף קטע נבחר

רמי לוי: אין הזמנות דרך האינטרנט עד אחרי החג

באתר האינטרנט של הרשת, שמשרת את תושבי המרכז בלבד, נכתב כי "מכסת ההזמנות התמלאה עד השבוע הבא" רמי לוי: "כשהחנות מפוצצת, לא סוגרים את הדלתות"? על יוניליוור אמר: "עד נובמבר לא נאפשר להם להעלות מחירים"

לקוחות שביקשו להזמין היום (ה') משלוחים דרך אתר האינטרנט של רמי לוי שיווק השקמה נתקלו בהודעה: "מכסת ההזמנות התמלאה עד השבוע הבא". ההזמנות דרך האתר הופסקו לפני יומיים ויתחדשו רק ב-18 בספטמבר, אחרי ראש השנה. באתר המכר של מגה באינטרנט יש הודעה כי המשלוחים יתעכבו בגלל עומס אך במגה מסרו שחוץ מזה, האתר פועל כרגיל. 

 

 

"אי אפשר לתת שירות לא טוב, וזה מה שהיה קורה אם היינו ממשיכים לאשר הזמנות", אמר רמי לוי ל-ynet. "אם ביום רגיל יש לנו 100 משלוחים היום יש לנו 300 משלוחים, אנחנו לא יכולים לתת שירות מעבר לזה. במקרים יוצאי דופן, של לקוחות שקונים אצלנו באופן קבוע ומתקשרים לשירות הלקוחות כדי להזמין בכל זאת, אנחנו כן שולחים מצרכים, כי אלה לקוחות קבועים - אך אין כרגע אפשרות לשרת עוד לקוחות. כשהחנות מפוצצת - לא סוגרים את הדלת"?

 

המזמינים דרך אתר האינטרנט מקבלים משלוחים מסניף בני ברק, שמשרת את צפון ומרכז ת"א וסניף ראש העין, שמשרת את רעננה, פ"ת, הוד השרון, ראש העין ורמת השרון. נראה שהסניפים לא עומדים בעומס.

 

"מי שחזיר נוריד לו את הראש"

האתר מוכר במחירים נמוכים יחסית לרוב הסניפים של הרשת, אך לוי מכחיש טענה שסגר את השירות כדי לא לספק מוצרים במחירים נמוכים - רגע לפני החג.

 

"את זה המתחרים שלי יכולים להגיד אבל זה פשוט לא נכון", הוא מדגיש. "הם יכולים להגיד כל דבר, אבל אפשר לבדוק אותי: אחרי 18 בספטמבר האתר יחזור לפעול באותם מחירים והמבצעים לחגים ימשכו בו עד 30 בספטמבר - כפי שהבטחנו. באוקטובר, שום דבר לא ישתנה במחירים, למעט המע"מ שכרגע אנחנו לא מעלים".

 

ומה לגבי מחירי מוצרי יוניליוור? גם הם צפויים להשתנות באוקטובר?

 

"קודם כל, זה עוד נתון למו"מ. דבר שני, לא כל כך מהר מעלים מחירים. יוניליוור שלחו מחירון, אבל עוד לא אישרנו אותו. וגם אם נאשר חלק ממנו, זה ייקח עוד חודש או חודשיים. אנחנו עוד לאי ודעים מה נעלה ומה לא נעלה. גם אם מאשרים עליית מחיר, לפעמים כשמדובר במוצר פופולרי, אנחנו קונים סטוק ממנו ומוכרים במחיר הישן. בקיצור, הם סימנו את התאריך 10 באוקטובר, אבל זה לא שהמחירים יעלו באותו הבוקר".

 

יש סיכוי שלא תעלו את מחירי יוניליוור?

 

"יש סיכוי, אבל חשוב לזכור שהיצרנים עובדים איתנו ואנחנו עובדים איתם. אם יצרן יבוא ויגיד לי שאין ברירה, מחירי הדלק והסחורות עלו וצריך כסף למשכורות אז לא אגיד לו לא. מי שחזיר - נוריד לו את הראש ומי שצריך לבוא לקראתו - נבוא לקראתו. מה שבטוח, לא נעלה את מחירי יוניליוור עד נובמבר. לצרכנים אני ממליץ: יש מבחר בשוק. תבדקו מחירים ומה שיקר לכם - אל תקנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
רמי לוי. "מי שחזיר נוריד לו את הראש"
צילום: רונן כרם
מומלצים