שתף קטע נבחר

עומרי כספי: "אנחנו חבורה של ווינרים"

למרות התבוסה לסרביה, סיימה נבחרת ישראל את מוקדמות היורובאסקט במקום השני בבית וצפויה להגרלה נוחה בטורניר בשנה הבאה. עידו קוז'יקרו: "עשינו קמפיין יפה מאוד"

הצגה גדולה של נבחרת ישראל לא היתה אמש בבלגרד, אבל בסופו של דבר המשימה הושלמה והכחולים לבנים העפילו לאליפות אירופה בסלובניה בקיץ הבא מהמקום השני, ותוכל לצפות להגרלה נוחה יותר מאשר אם הייתה מסיימת במקו השלישי.

 

אל תחמיצו את התקצירים ב-ynet ספורט:

 

אמש הפסידו השחקנים של אריק שיבק לסרביה 83:67, אך ההפרש עבד לטובת הישראלים מכיוון שהסרבים הזדקקו לניצחון בבפרש של 19 כדי לעבור את ישראל ולעלות מהמקום השני. את המקום הראשון בבית תפסה מונטנגרו.

 

לימונד מול הסרבים. הפסד בהפרש ה"רצוי" (צילום: AP) (צילום: AP)
לימונד מול הסרבים. הפסד בהפרש ה"רצוי"(צילום: AP)

 

"זה היה משחק קשה", אמר אחרי המשחק עומרי כספי שסיים עם 20 נק'.

"היה ברור שסרביה תבוא ותשחק חזק. מצד שני אנחנו חבורה של לוחמים ו-ווינרים שלא אוהבים ולהפסיד ולמרות ההפסד היום, אנחנו שמחים על ההפרש, ממנו עלינו לאליפות אירופה מהמקום השני", הוסיף.

 

"אני מאוד שמח שהשגנו בסופו של דבר את המטרה שלנו, עלייה לאליפות אירופה", אמר אחרי המשחק אחד ממצטייני הקמפיין עידו קוז'יקרו. "אני חושב שעשינו קמפיין יפה מאוד, מלבד נפילה אחת מול אסטוניה, במיוחד בבית לא קל עם נבחרות מצויינות כמו מונטנגרו וסרביה. אני מאוד גאה בשחקנים שעבדו קשה מתחילת הקיץ בכדי להשיג את המטרה".

 

שיבאק ודושאן איבקוביץ' לוחצים ידיים. הישראלי הקדים את הסרבי  (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל) (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)
שיבאק ודושאן איבקוביץ' לוחצים ידיים. הישראלי הקדים את הסרבי (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות איגוד הכדורסל
סרביה נגד ישראל
צילום: באדיבות איגוד הכדורסל
מומלצים