שתף קטע נבחר

ספרד: ברצלונה הפסידה לאתלטיקו מדריד 4:3

בעקבות ההפסד של בארסה נותר הפער בצמרת על ארבע נקודות. ולנסיה הפסידה לויאדוליד 2:1. תיקו 2:2 לויאריאל מול בטיס. מאיורקה ניצחה 0:1 את חיחון ועלתה מעל לקו האדום

מוליכת הליגה הספרדית, ברצלונה, ממשיכה להיות בלחץ. הערב (א') נוצחו שחקניו של פפ גוארדיולה 4:3 במשחק הפכפך בחוץ על ידי אתלטיקו מדריד והפער בינם לבין האלופה ריאל מדריד נותר על ארבע נקודות בלבד אחרי 25 מחזורים.

 

 

בארסה הוליכה 0:2 משערים של תיירי הנרי (18) וליאו מסי (30), אבל דייגו פורלאן (32) וקון אגוארו (56) הישוו ל-2:2. הנרי החזיר את היתרון לבארסה (73), לפני שפורלאן (79 בפנדל) ואגוארו (89) השלימו צמדים פרטיים ומהפך מדהים. היה זה ההפסד השני ברציפות של ברצלונה, שצברה רק נקודה אחת בשלושת משחקיה האחרונים.


פורלאן חוגג עם קון אגוארו (צילום: AFP) 

 

הקולצ'ונרוס, שהשיגו נקמה על התבוסה 6:1 לבארסה בסיבוב הקודם ב'קאמפ נואו', עלו למקום החמישי בעקבות ההפסד הביתי של ולנסיה, 2:1 לויאדוליד.

 הרחוב הספורטיבי בספרד המום מהמשחק והתוצאה וה'מארקה' פירסם כותרת: "רק אתלטיקו יכולה להדליק את הליגה".

 

ג'ונתן ססמה (6) ועצמי של ראול אלביול (31) כבשו את השערים לויאדוליד. קרלוס מרצ'נה רק הקטין (73) עבור העטלפים. המנצחים שיחקו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-80, בעקבות הרחקתו של פדרו לופס שפגע בפרננדו מוריינטס ללא כדור.

 

ויאריאל, המדורגת במקום הרביעי, סיימה בתיקו 2:2 בחוץ עם בטיס. סנטיאגו קרסולה העניק יתרון 0:2 (6 ו-36) עבור הצוללת הצהובה, אבל סרחיו גארסיה (42) וריקארדו אוליביירה (57) הצילו נקודה ל'ורדיבלאנקוס'.


סמואל אטו מבין שברצלונה נקלעה למשבר (צילום: AP) 

 

מאיורקה עלתה מעל לקו האדום

תקופה ארוכה נאבקת מאיורקה בתחתית טבלת הליגה הספרדית. הערב (א') עלתה קבוצתו של השוער הישראלי דודו אוואט אל מעל לקו האדום לאחר שניצחה בחוץ 0:1 את ספורטינג חיחון משער שכבש הקשר מונצואלה, חואן אראנגו, בבעיטה חופשית בדקה ה-49.

 

שחקניו של המאמן גרגוריו מנסאנו הישוו את מספר הנקודות שלהם לזה של יריבתם ובעיקר ניצלו את התיקו של אוסאסונה 1:1 בחוץ נגד ראסינג סנטאנדר. אוסקר סראנו כבש ראשון לקבוצה הביתית בדקה ה-13, וולטר פנדיאני הישווה בדקת הסיום של המחצית הראשונה. 


חואן מאטה מולנסיה עם אלבארו רוביו מויאדוליד (צילום: AFP)

 

ג'ופרה גרון מנדס כבש לחטאפה (דקה שמינית) במשחק החוץ נגד אלמריה, אבל שחקניו של המאמן המכסיקני הוגו סאנצ'ס ביצעו מהפך וניצחו 1:2 מצמד של אלבארו נגרדו (16 ו-64).

 

רקראטיבו הואלבה ניצחה בחוץ 0:2 את מלאגה (חאבייר קמונס 55 ואדריאנו 65), תוך שניצלה היטב את הרחקתו של מנואל אורטיז טורביו בדקה ה-35 משורות הקבוצה הביתית. דפורטיבו לה קורוניה ניצחה בחוץ 0:1 את האחרונה נומנסיה, משער של חואן רודריגס (75). 


פורסם לראשונה 01/03/2009 20:07

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים