יום רביעי, 15.05.2024 שעה 21:41

גלושקו עלתה לסיבוב המוק' ה-3: אני שמחה מאוד

מוקדמות ה-US OPEN: הטניסאית גברה 6:2, 4:6 ו-3:6 על דייויס (138 בעולם) ותפגוש את ז'נג, וינטרוב הפסיד והודח. ניו הייבן: ווזניאקי וקביטובה בחצי

|
גלושקו. עלתה סיבוב בארה
גלושקו. עלתה סיבוב בארה"ב (משה חרמון)

יוליה גלושקו, המדורגת 163 בעולם, עלתה הערב (חמישי) זו השנה השנייה ברציפות לסיבוב המוקדמות השלישי באליפות ארה"ב הפתוחה כשגברה על האמריקאית בת ה-19, לורן דייויס (138 בעולם) 6:2, 4:6 ו-3:6.

דייויס ברחה לגלושקו במערכה הראשונה, אבל הישראלית שבחודש האחרון זכתה בצ'לנג'ר לקסינגטון והגיעה לעוד שלושה חצאי גמר, שברה ל-2:4 במערכה השנייה. דייויס חזרה ל-4:4, אבל הישראלית שברה שוב והשוותה ל-1:1 במערכות.

במערכה השלישית גלושקו שברה ל-1:3 אחרי כמה משחקונים צמודים וניצחה 3:6. סייסיי ז'נג הסינית תשחק מול גלושקו בסיבוב הבא על העלייה להגרלה הראשית.

‏​"התחלתי לא כל כך טוב ולקח לי זמן להתרגל למשחק של היריבה. בסט השני והשלישי שיחקתי חכם יותר. אני שמחה מאוד על הניצחון", הסבירה גלושקו.

"תוכנית המשחק שלי עבדה ברמת הטניס וגם ברמה המנטלית. עכשיו יש לי משחק מאתגר מול שחקנית צעירה מסין. שיחקתי נגדה לפני שנתיים ומאז לא ראיתי אותה. היא שיחקה במקביל אליי. אני חייבת לעשות את זה ולהעפיל להגרלה הראשית. אני מאמינה בעצמי ובצוות שלי שנעשה את זה", היא סיכמה.

אמיר וינטרוב הודח לאחר שנוצח בידי המדורג 95 בעולם, רוברטו באטיסטה אגוט הספרדי 7:6 (7:5) ו-7:6 (7:5). הישראלי פתח עם שבירה ועלה ל-0:3 אך הספרדי כפה שובר שוויון בו ניצח. גם המערכה השנייה הגיעה לשובר שוויון ובאטיסטה המשיך לניצחון.

וינטרוב (יניב גונן)
וינטרוב. הודח מול באטיסטה (יניב גונן)
 

ניו הייבן: קביטובה ו-ווזניאקי בחצי
פטרה קביטובה היא רשמית הטניסאית המצליחה ביותר בטורנירי ההכנה לאליפות ארה"ב הפתוחה. קביטובה גברה הלילה ברבע גמר טורניר ניו הייבן על לוסי סאפארובה בדרבי צ'כי 3:6 ו-3:6 וצברה את הניקוד הגבוה ביותר ב-"US OPEN SERIES" בעולם, מה שאומר שאם תזכה באליפות ארה"ב הפתוחה, היא תקבל בונוס של מליון דולרים. קביטובה תשחק בחצי הגמר מול שרה אירני מאיטליה. אירני,  ה-10 בעולם, ניצחה הלילה את מריון ברטולי הדועכת מצרפת 4:6 ו-2:6.

קרולין ווזניאקי, אלופת ארבע השנים האחרונות בטורניר, ניצחה בפעם ה-20 ברציפות בטורניר כשגברה על דומיניקה סיבולקובה הסלובקית 2:6 ו-1:6 למרות הפסקה ארוכה לטיפול בכאבים עזים בברך. אם ווזניאקי תהיה כשירה היא תפגוש בחצי הגמר את מריה קירילנקו מרוסייה שניצחה 1:6 ו-2:6 את אולגה גוברטסובה מבלארוס.

קביטובה וסאפארובה נפרדות כידידות (GettyImages)
קביטובה וסאפארובה נפרדות כידידות (GettyImages)
 

ילנה ינקוביץ' הסרבית ורוברטה וינצ'י ישחקו בגמר טורניר דאלאס. ינקוביץ שחזרה לעצמה השבוע אחרי תקופה איומה גברה בחצי הגמר 5:7 ו-4:6 על קאסי דלקווה האוסטרלית. וינצ'י האיטלקיה הביסה 0:6 ו-0:6 את בויאנה יובנובסקי הסרבית.

בטורניר הווינסטון סלאם לגברים, ניצח בקלות המדורג ראשון, ג'ו וילפריד טסונגה מצרפת, את מרסל גרנולרס הספרדי 1:6 ו-2:6. טסונגה ישחק בחצי הגמר מול ג'ון איסנר האמריקני, המדורג 10 בעולם שעצר את דיוויד גופין המפתיע מבלגיה 6:7 ו-3:6.

ילנה ינקוביץ´ (GettyImages)
ילנה ינקוביץ´ עלתה לגמר בדאלאס (GettyImages)
 

עוד בלגי מפתיע נעצר אתמול - סטיב דארסיס שהעיף את רודיק נכנע למדורג שני בטורניר תומש ברדיך מצ'כיה 6:4, 2:6 ו-0:6. ברדיך ישחק בחצי הגמר עם סאם קווארי האמריקני שבמאבק הדרמטי של הערב הדיח את המדורג ארבע, אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני 5:7, 6:4 ו-6:7 (3:7).

אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */