שתף קטע נבחר

גוטמן מתכנן: חמד במקום דמארי בהרכב

מאמן הנבחרת ערך מפגש עם עיתונאים ועידכן כי הוא מתכנן שינויים בחלק ההתקפי לקראת המשחק באזרבייג'אן: "תומר חזק בתכניות שלי, אני מחזיק ממנו". גם אלמוג כהן צפוי לפתוח

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן,  ערך היום (ה') מפגש עם עיתונאים לקראת המשחק החוץ מול אזרבייג'אן (7 בספטמבר) וסיפר כי חוליית החוד תהיה שונה מזו שפתחה במשחק הידידות מול הונגריה. המשחק יהיה הראשון בקמפיין מוקדמות המונדיאל לברזיל 2014 וארבעה ימים לאחר מכן תארח ישראל את רוסיה, כשמכירת הכרטיסים למשחק זה תחל ביום א'.

 

פותחים עונה ב-ynet ספורט - פרויקט מיוחד:

 

גוטמן אמר: "המאני טיים זה ה-7 בספטמבר, לשם צריך לכוון. מחכה לנו משחק לא פשוט עם אצטדיון מלא. אני מאמין בשחקנים שיגיעו חדורים במוטיבציה, הם מבינים מה מוטל עליהם. נצטרך להכתיב שם את הקצב. נגיע מאוד ממוקדים. נבחרת ישראל לא נמצאת במעמד של פורטוגל ולא מעניקים לנו הרבה סיכויים מול רוסיה, אולי זה ישחק לטובתנו".

 

תומר חמד. צפוי לפתוח בהרכב על חשבון דמארי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
תומר חמד. צפוי לפתוח בהרכב על חשבון דמארי(צילום: אורן אהרוני)

 

גוטמן מתכוון לפתוח באזרבייג'אן עם תומר חמד בהתקפה במקום עומר דמארי. כמו כן, אביחי ידין, לו אין קבוצה, יפנה כנראה את מקומו בקישור לאלמוג כהן מנירנברג, שנזרק מהסגל למשחק מול הונגריה אחרי עימות עם המאמן. שמואל שיימן יפתח כמגן שמאלי במקום רמי גרשון הפצוע. מי שעוד ייעדר הם הקשר ערן זהבי הפצוע בברכו וטל בן חיים המורחק.

 

חגיגת תקצירים ב-ynet ספורט:

 

על חמד אמר גוטמן: "אני מחזיק מתומר, הוא חזק בתוכניות שלי להרכב. רק לפני שלוש שנים חמד שיחק באחי נצרת, הוא עשה התקדמות משמעותית. הוא הפתעה בכדורגל שלנו. יש לו אישיות". 

 

גוטמן עם בניון. "לא צריך לומר מי זה יוסי" (צילום: EPA) (צילום: EPA)
גוטמן עם בניון. "לא צריך לומר מי זה יוסי"(צילום: EPA)

  

גוטמן, שספג ביקורות רבות שנתן לשחקנים בלי קבוצות כמו אביחי ידין לפתוח מול הונגריה, ציין: "שמעתי ביקורות בנושא. אני מקוה שהוא יסגור בהפועל ת"א וישוב לשחק.

מאמן הכושר דרור שמשון מעדכן אותי לגביו. כולם יתחילו מאפס בכינוס הראשון שלנו בתחילת ספטמבר".

 

על קפטן הנבחרת יוסי בניון, שלא תוכנן לשחק בהרכב בהונגריה ועזב באמצע הכינוס לשהות לצד רעייתו שילדה, אמר גוטמן: "אני לא צריך לומר מי זה בניון. מעמדו בנבחרת נרכש גם בגלל אישיותו. הנבחרת לא מבוססת על שחקן אחד".

 

אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס. "כולם יתחילו מאפס בכינוס בספטמבר" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס. "כולם יתחילו מאפס בכינוס בספטמבר"(צילום: ראובן שוורץ)

 

על הליגה שתפתח בשבת אמר גוטמן: "תהיה ליגה צפופה ומעניינת, לא כמו בשנה שעברה. ההרגשה שלי שמכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל ת"א וקריית שמונה תתמודדנה על התואר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מור שאולי
אלי גוטמן
צילום: מור שאולי
מומלצים