שתף קטע נבחר

שירזי על דודלאנג': למדנו אותם, משוכה לא קלה

מאמן הפועל ת"א שידריך הערב (21:00, ONE) את קבוצתו נגד אלופת לוקסמבורג בפלייאוף הליגה האירופית הוסיף: "זהו שלב קריטי, יודעים את החשיבות שיש בעלייה לשלב הבתים". איגיבור יפתח בהרכב ורק לאחר צמד המשחקים יעבור לבטיס

לא להיות מופתעים. בהפועל ת"א השלימו את ההכנות לקראת המשחק הערב (21:00, ONE) נגד דודלאנג' מלוקסמבורג במסגרת שלב המוקדמות האחרון של הליגה האירופית.

 

פרויקט פתיחת העונה ב-ynet ספורט:

 

מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא הקשר נוסא איגיבור שאמור להיות משותף גם במשחק הגומלין בשבוע הבא בבלומפילד ורק לאחר מכן, בהתאם להסכם בין האדומים לקבוצת בטיס סביליה, יעבור הקשר לספרד בתמורה ל-1.25 מיליון אירו.

 

נוסא איגיבור. ייפרד מהפועל בתום צמד המשחקים נגד דודלאנג' (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
נוסא איגיבור. ייפרד מהפועל בתום צמד המשחקים נגד דודלאנג'(צילום: עוז מועלם)

 

לאחר המשחק צפוי איגיבור לצאת לספרד, שם יעבור בדיקות רפאויות. העזיבה של השחקן צפויה להוביל להחתמתו של בלם זר משבדיה המשחק בפנאתינייקוס אתונה ודורש שכר של 350 אלף יורו לעונה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בהפועל ערכו אתמול (ד') את האימון המסכם לקראת המשחק שמוגדר כמוקש מכיוון שהיריבה המייצגת עיירה של פחות מ-20 אלף תושבים, הצליחה הקיץ לעבור שני סיבובי מוקדמות בליגת האלופות, על חשבונן של טרה מסן מרינו ואלופת אוסטריה רד בול זלצבורג.

 

שחקני הפועל ת"א. יחגגו גם נגד אלופת לוקסמבורג? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שחקני הפועל ת"א. יחגגו גם נגד אלופת לוקסמבורג?(צילום: עוז מועלם)

 

בסיבוב השלישי הפסידו הלוקסמבורגים למאריבור הסלובנית ונשרו לפלייאוף של הליגה האירופית. מאמן האדומים, ניצן שירזי, אמר לקראת המשחק: "זהו שלב קריטי ומדובר במשוכה לא קלה בכלל. דודלאנג' קנתה לעצמה שם באירופה עם התוצאות היפות שעשתה, למדנו אותה היטב ואנחנו יודעים את החשיבות הרבה שיש בעלייה לשלב הבתים עבור המועדון בהתחשב בהיסטוריה שיש להפועל במפעלים האלו, עלינו לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר".

 

החיזוק של הקבוצה כמו גם עתיד הצוות המקצועי תלוי בצורה ניכרת במעבר לשלב הבתים שמשמעותו תוספת של 13 מיליון שקלים למועדון.

 

אבחי ידין. מבוקש בבלגיה, אבל מעדיף להישאר בארץ (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
אבחי ידין. מבוקש בבלגיה, אבל מעדיף להישאר בארץ(צילום: מור שאולי)

 

בנושא אחר, קורטריק הבלגית, בה שיחק בשנה שעברה רמי גרשון, פנתה רשמית להפועל וביקשה להעביר אליה את אביחי ידין. הקשר האחורי שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה בסך 220 אלף דולר, מבחינתו מעדיף להישאר בישראל, אולם במועדון מתנים זאת בהארכת החוזה. עם חזרת הקבוצה המטרה לסגור את העניינים מול קשר הנבחרת שנותר בארץ יחד עם טוטו תמוז ושי אבוטבול הפצוע.

 

הרכב משוער: אפולה אדל; ג'ון פנסטיל, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ', יגאל אנטבי; נוסא איגיבור, אריק דג'מבה דג'מבה, אלרואי כהן; טל בן חיים, עומר דמארי, ויקטור מרעי

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מור שאולי
ניצן שירזי
צילום: מור שאולי
מומלצים