$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עמותת אוהדי בית"ר הצביעה בעד כניסה להנהלת המועדון

העמותה תעביר כ-2.5 מיליון ש"ח לקופת הקבוצה וקורנפיין יוכל להחתים שחקנים. לעמותה תהיה אפשרות לרכוש 100 אחוזים מהבעלות בעוד 3 שנים. הערב ב-20:45 יפגשו הירושלמים את הפועל ר"ג בגביע הטוטו

זיו אברג'יל  19.08.12 - 11:56
קורנפיין. לאט לאט הכל מסתדר (אלן שיבר)
קורנפיין. לאט לאט הכל מסתדר (אלן שיבר)

אמש (שבת) נפגשו חברי העמותה ואוהדי בית"ר י-ם והצביעו על כניסתם להנהלת המועדון. הרוב החליט כי הוא בעד הצטרפות להנהלה והעמותה תוכל להעביר את הכספים לחיזוק הקבוצה, כ-2.5 מיליון ש"ח. בבית"ר ציינו כי הם מאמינים שכבר במהלך היום תושג חתימה בין הצדדים שתבשר על הצטרפות האוהדים להנהלה לראשונה בהיסטוריה.

לעמותה תהיה אפשרות לרכוש 100 אחוזים מהבעלות יחד עם אנשי עסקים ב-3 השנים הקרובות. העמותה הגיעה לעמק השווה עם אנשי גאידמק שרצו להעמיד בראש הדירקטוריון אנשים קבועים במשך 3 שנים. נציגי האוהדים הבהירו כי הם יערכו בחירות לתפקידים בכל שנה ולבסוף אנשיו של הבעלים התפשרו והסכימו להצעתם.

העמותה צפויה להעביר מכתב לבקרה ובו הסכום שעתיד לעבור לקבוצה. יו"ר המועדון איציק קורנפיין, יוכל להבשיל את המו"מ שהוא מנהל עם מספר שחקנים לכדי חתימה, ביניהם: עמית בן שושן, דן אייבינדר ושי חדד.

בעניינו של חן עזריאל, שכבר לא מתאמן עם הירושלמים ודרש לחזור לאימוני מכבי חיפה בעקבות פערים כספיים בין הקבוצות, ציינו בבית"ר כי הם עדיין לא ויתרו על השחקן: "הפערים לא כל כך גדולים כפי שחושבים". במידה וחיים מגרלשווילי אכן יגיע להסכמות עם קורנפיין, גם הוא צפוי להצטרף למועדון.

הערב בשעה 20:45 תתמודד בית"ר מול הפועל ר"ג במסגרת המחזור הרביעי בגביע הטוטו. הירושלמים מחפשים ניצחון ראשון העונה אחרי שתי תוצאות תיקו והפסד בעוד ר"ג כמעט והבטיחה את עלייתה לשלב הבא. הבלם הקרואטי דינו שקבורץ בן ה-22, שנחת במועדון יעבור היום בדיקות רפואיות וייתכן כי יוכל לקחת חלק במשחק. המאמן אלי כהן יערוך ניסוי כלים אחרון לפני פתיחת העונה, כשלקבוצה מעיר הבירה מחכה משוכה קשה ביותר - האלופה קרית שמונה.