שתף קטע נבחר

פלקאו: "מסוגל לכבוש כמו מסי ורונאלדו"

חלוץ אתלטיקו מדריד מסמן מטרות לקראת העונה הקרובה בליגה הספרדית: "מלכות השערים, מדוע לא?". ג'רמיין דפו: "יהיה קשה לאבד את לוקה מודריץ' לריאל מדריד"

בעולם שאינו כולל את ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, סביר להניח שתואר שחקן העונה בליגה הספרדית היה מגיע לידיו של ראדאמל פלקאו. 24 שערים ב-33 הופעות היו לחלוץ בעונתו הראשונה באתלטיקו מדריד, אך אלו החווירו באופן יחסי לעומת ה-46 של CR7 וה-50 של "הפרעוש".

 

עוד ידיעות ב-ynet ספורט:

 

למרות הפער האדיר מהשניים, הקולומביאני לא מתבייש להצהיר: "כמות השערים שמסי ורונאלדו כובשים היא לא בלתי אפשרית עבורי. המטרה שלי היא לחגוג עונה טובה עם האוהדים. אשמח משערים שלי ושל יתר הקבוצה. תואר מלך השערים - מדוע שלא אזכה בו? עם אמונה הכל אפשרי". 

 

פלקאו כובש אחד מ-24 שעריו בעונה שעברה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פלקאו כובש אחד מ-24 שעריו בעונה שעברה(צילום: AFP)

 

פלקאו, שנרכש אשתקד מפורטו תמורת 40 מיליון אירו, החמיץ במקום אחד את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות ומייחל לשיפור: "אני מתרגש לקראת העונה הקרובה. הקבוצה מאוד יציבה והשחקנים מכירים אחד את השני טוב יותר. ברמה האישית והקבוצתית אנחנו יכולים לשפר את מה שעשינו".

 

ג'רמיין דפו: "יהיה קשה לאבד את מודריץ' לריאל"

בזמן שבריאל מדריד סופרים את הזמן לאחור לקראת החתמתו של לוקה מודריץ', בטוטנהאם משלימים עם העובדה שהקרואטי המחונן יעזוב בימים הקרובים. "לוקה הוא שחקן פנטסטי שהיה מצוין עבור המועדון", אמר חלוץ הספרס, ג'רמיין דפו.

 

"כשחקן אני לא יודע מה קורה איתו כרגע, אבל זה בהחלט יהיה קשה לאבד אותו. בכל אופן, אאחל למודריץ' בהצלחה כיוון שהוא שחקן מצוין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים