שתף קטע נבחר

אוסקר גרסיה: "יש לנו זמן להשתפר"

מאמן מכבי ת"א סיכם את ה-2:2 הדרמטי מול בני יהודה בגביע הטוטו: "היינו טובים יותר במחצית השנייה". יצחקי מבוקש בבית"ר ירושלים, סוכניו של מדוניאנין מחפשים עבורו קבוצה ביוון

למרות שניסה להפגין קור רוח בסיום המשחק, אוסקר גרסיה, מאמנה של מכבי ת"א, מודאג. מכבי גילתה חולשה, במיוחד במחצית הראשונה, וחשפה מרכז הגנה איטי במיוחד ב-2:2 מול בני יהודה. גם הקישור והחוד הפגינו חולשה, ולא הצליחו להתמודד עם ההגנה הצפופה של הזהובים.

 

 

המאמן אמר אמש: "זה נורמלי שאני שמח כשאנחנו מבקיעים בדקה האחרונה ומשיגים נקודה. היינו טובים יותר במחצית השנייה, השתפרנו מאוד. במחצית הראשונה השארנו פרצות בהגנה, והם ניצלו זאת כדי להבקיע פעמיים".

 

עטר ודאבור חוגגים את השער הראשון של מכבי ת"א (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עטר ודאבור חוגגים את השער הראשון של מכבי ת"א(צילום: ראובן שוורץ)

 

תקצירים נבחרים מהיום האחרון של האולימפיאדה ב-ynet ספורט:

 

"היה לנו קשה, אבל השתפרנו לאחר ההפסקה והצגנו כדורגל טוב יותר. ראיתי בעיות בכל חלקי המערך, אבל זה נורמלי. אנחנו בתחילת העונה ויש לנו זמן להשתפר. אנחנו כרגע רק ב-50 אחוז מהכושר שלנו".

 

הקשר, דיא סבע, שוחרר אתמול והוא יושאל שוב להפועל ב"ש, בשורותיה שיחק בחצי השני של העונה שעברה. השוער גיא חיימוב, שלא שותף, נפרד אתמול מחבריו. ביום שני בבוקר הוא יצטרף רשמית לאא"ק לרנקה. אלירן ג'ורג עבר להפועל עכו.

 

ברק יצחקי, אשר סוכניו מחפשים עבורו קבוצה בחו"ל, מבוקש גם ע"י בית"ר ירושלים. סוכניו של האריס מדוניאנין מחפשים עבורו קבוצה ביוון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוסקר גרסיה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים