שתף קטע נבחר

בשנייה האחרונה: 2:2 בין מכבי ת"א לבני יהודה

גביע הטוטו: אנדלובו, כנראה בהופעת פרידה מבני יהודה, בישל למרינקוביץ' (18) וכבש בעצמו (25). עטר צימק מהנקודה הלבנה (39) ובתוספת הזמן איינוגבה עצר פנדל, אבל גונסאלו גרסיה דחק פנימה והציל את אוסקר וקרויף ממבוכה

גביע הטוטו לא מעניין? דווקא כן. בני יהודה איבדה הערב (א') יתרון בשנייה האחרונה, ונפרדה ב-2:2 עם מכבי ת"א במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. הצהובים, שגילו יכולת פושרת בדרבי מול הפועל אבל ניצחו בכל זאת, הצליחו לברוח מהאמת המרה גם הפעם. הכתומים שהודחו מאירופה ביום חמישי, הצליחו לקום מהקרשים והיו מאוד קרובים לניצחון.

 

 

זה התחיל במתפרצת מהירה בסיומה כבש ננאד מרינקוביץ' (18), שבע דקות מאוחר יותר היה זה דינו אנדלובו, החלוץ הדרום אפריקני שיעבור בקרוב למכבי חיפה, שהכפיל מול ההגנה החלשה של מכבי.  

 

אנדלובו נותן שואו לקראת הפרידה. במכבי חיפה מחייכים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אנדלובו נותן שואו לקראת הפרידה. במכבי חיפה מחייכים(צילום: ראובן שוורץ)

 

אבל המילה האחרונה שייכת לגונסאלו גרסיה ומכבי ת"א (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אבל המילה האחרונה שייכת לגונסאלו גרסיה ומכבי ת"א(צילום: ראובן שוורץ)

 

אלירן עטר צימק בפנדל (39), וכשנראה היה ששער השוויון כבר לא יגיע, הצהובים קיבלו עוד פנדל בדקה האחרונה של תוספת הזמן. דלה איינוגבה עצר את הבעיטה של רוברטו קולאוטי, אבל גונסאלו גרסיה דחק את הריבאונד פנימה וקבע שוויון דרמטי.

 

תקצירים נבחרים מהיום האחרון של האולימפיאדה ב-ynet ספורט:

   

גרסיה: "יש בעיות בסגל", קשטן: "בינתיים אנדלובו פה"

מאמן בני יהודה, דרור קשטן, סיכם את התיקו: "ראו שהשחקנים שלנו היו עייפים לקראת הסוף. שיחקנו לא רע במחצית הראשונה. סגרנו את מכבי ת"א ובהתקפות מתפרצות יכולנו להגדיל את התוצאה. בסיום כבר לא היה לנו כוח. לקבל שני פנדלים במשחק אחד זה לא דבר רגיל, אבל אני לא רוצה לדבר על השיפוט".

 

"בינתיים, אנדלובו פה". דרור קשטן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"בינתיים, אנדלובו פה". דרור קשטן(צילום: ראובן שוורץ)

 

כתומים מרוב כעס. שחקני בני יהודה אחרי השוויון הדרמטי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
כתומים מרוב כעס. שחקני בני יהודה אחרי השוויון הדרמטי(צילום: ראובן שוורץ)

 

על היכולת של קבוצתו הוסיף המאמן: "זה משחק הכנה נוסף לקראת הליגה וככל שנמשיך לשחק, היכולת תשתפר. אני מאוד מרוצה לאחר המאמץ שהקבוצה עשתה ביום חמישי. אני שומע כבר חודש וחצי שדינו אנדלובו יעבור למכבי חיפה, אבל בינתיים הוא פה. בכל מקרה בני יהודה תתחזק".

 

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי ת"א, הסביר: "במחצית הראשונה רצינו להתקיף ואז נוצר פער במרכז השדה, אבל אני מרוצה מהמחצית השנייה שבה שיחקנו יותר טוב. יש לנו בעיות בכל הסגל וזה נורמלי, אנחנו צריכים להשתפר".

 

"יש לנו בעיות בסגל". אוסקר גרסיה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"יש לנו בעיות בסגל". אוסקר גרסיה(צילום: ראובן שוורץ)

 

ננאד מרינקוביץ' חוגג עם החברים את שער היתרון בדרבי הקטן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ננאד מרינקוביץ' חוגג עם החברים את שער היתרון בדרבי הקטן(צילום: ראובן שוורץ)

 

מהלך המשחק

דקה עשירית: פתיחה רעה של שתי הקבוצות הסתיימה במבצע אישי של משה לוגאסי, שניסה לסובב את הכדור לשער מהפינה הימנית. הכדור פגע בהגנת בני יהודה ויצא לקרן. 

 

13': הגבהה חדה של אלירן עטר מצד שמאל הגיעה לראשו של גונסאלו גרסיה, שנגח מקרוב. הכדור קיפץ על הדשא ועלה מעל שערו של דלה איינוגבה.

 

דקה 18': גול! 0:1 מפתיע לבני יהודה. הכחולים של אוסקר גרסיה עלו למעלה ושכחו את ההגנה. בני יהודה יצאה להתקפה מתפרצת מהירה בהובלת אנדלובו, בסיומה ננאד מרינקוביץ' שלח פצצה מ-17 מטרים, הכדור נעצר רק ברשת.

 

כפיר אדרי רודף אחרי גונסאלו גרסיה באצטדיון ר"ג (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
כפיר אדרי רודף אחרי גונסאלו גרסיה באצטדיון ר"ג(צילום: ראובן שוורץ)

 

דקה 25': גול! 0:2, מכבי ת"א בהלם. שוב מתפרצת, שוב אנדלובו. הפעם החלוץ הדרום-אפריקני הלך כל הדרך לאחד על אחד מול ברק לוי, ועם צ'יפ קטן הכפיל את היתרון. מכבי חיפה יכולה להיות מרוצה.

 

26': מכבי ת"א החלה במרדף אחר הפיגור. שירן ייני הגביה כדור נהדר מצד שמאל, לוגסי בעט ביעף ואיינוגבה התעופף והוציא לקרן.

 

27': החורים בהגנה הצהובה המשיכו להיות בולטים. אנדלובו הכניס כדור עומק נהדר לאמיר עגייב, שכבר עבר את ברק לוי אבל נכנס לזווית קשה. הבעיטה שלו נבלמה, מכבי ניצלה משלישייה מביכה בשלב מוקדם של המשחק.

 

דלה איינוגבה קולט בקלות עוד הגבהה של הצהובים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דלה איינוגבה קולט בקלות עוד הגבהה של הצהובים(צילום: ראובן שוורץ)

 

דקה 39': גול! 1:2, מכבי ת"א חוזרת למשחק. אביב חדד הכשיל את מונאס דאבור ברחבה, השופט אוראל גרינפלד הצביע לעבר הנקודה הלבנה. אלירן עטר בעט חזק וחד שמאלה, איינוגבה זינק לפינה הנכונה אבל לא הצליח למנוע את השער המצמק.

 

60': פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת למכבי, אבל אז בני יהודה התעוררה. בעיטה חזקה של מרינקוביץ' מ-20 מטרים נעצרה בידיים של ברק לוי.

 

76': קסטוטיס איבסקביצ'יוס שלח טיל מ-25 מטרים, הכדור פגע בשחקן הגנה של מכבי תל אביב וכמעט נכנס לשער. 

 

אלירן עטר אחרי השער המצמק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלירן עטר אחרי השער המצמק(צילום: ראובן שוורץ)

 

דקה 90+4': גול! 2:2, משחק יותר דרמטי מזה לא יכולנו לבקש. אביב חדד גרם לפנדל שני במשחק אחד כשהכשיל ברחבה את יואב זיו. קולאוטי בעט לפינה הימנית, איינוגבה הצליח להדוף, אבל אז החלוץ של מכבי הגיע לכדור החוזר לפני שגונסאלו גרסיה דחק מקרוב פנימה. סיום נהדר למשחק נהדר.

 

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה; איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבסקביצ'יוס, אמיר עגייב (69), ננאד מרינקוביץ'; פדרו גלבאן, דינו אנדלובו (שלו מנשה, 77).

 

מכבי תל אביב: ברק לוי; אבי סטרול, קרלוס גרסיה (רחמים צ'קול, 46), שרן ייני, יואב זיו; משה לוגסי (מהראן ראדי, 55), גל אלברמן, דור מיכה (בן בן יאיר, 55), גונסאלו גרסיה; מונאס דאבור (רוברטו קולאוטי, 73), אלירן עטר (גאל מרגוליס, 65).

 

שופט: אוראל גרינפלד.


פורסם לראשונה 12/08/2012 20:30

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פדרו גלבאן וגונסאלו גרסיה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים