$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ארצות הברית דרסה 86:119 את אוסטרליה והעפילה לחצי הגמר

האמריקנים פתחו נורא והציגו הגנה עלובה, אבל עם סופרסטארים שכאלה בלתי אפשרי להיכשל. לברון סיפק טריפל דאבל של 11 נקודות, 14 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, קובי צלף 20 במחצית השניה, והאוזיס קרסו. היריבה הבאה: ארגנטינה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  09.08.12 - 02:38
קובי, עזר להביא כרטיס לחצי (gettyimages)
קובי, עזר להביא כרטיס לחצי (gettyimages)

ארצות הברית נכנסה לשלב הנוק-אאוט, אבל הניצחון על אוסטרליה היה רחוק מלהיות נוק-אאוט בעצמו. הנבחרת מייק ששבסקי נראתה מפוזרת, ההגנה לא הרשימה והכוכבים נתקעו למשך דקות ארוכות מול הלוחמנות של האוזיס והיד הנהדרת שלהם מעבר לקשת. ובכל זאת, 86:119 בדרך לחצי הגמר כי זה לא באמת כוחות.

עד ההפסקה ראו הצופים בלונדון משחק שכונתי שממש לא הצדיק את הציפיות, כאשר שחקנים כמו דרון וויליאמס, כרמלו אנתוני וראסל ווסטברוק עושים בלאגן על המגרש וקובי בראיינט פשוט לא מתפקד. כוכב הלייקרס הוותיק התעורר רק באמצע הרבע השלישי והוציא את האמריקנים מהבוץ אליו נקלעו אחרי ריצת 0:11 של הירוקים.

אוסטרליה אולי היא לא שם גדול בכדורסל, אבל מילס, אנדרסן וחבריהם נשכו, שרטו ועקצו בכל הזדמנות ולא הניחו לבחורים של מייק ששבסקי לפתח קצב משלהם. ועדיין, אין אף נבחרת עם עומק מספיק כדי להתמודד עם 12 הכוכבים של ארצות הברית, שברבע הרביעי עשו ככל העולה על רוחם.

לששבסקי יש ספסל עמוק ואיכותי יותר מכל נבחרת כיום על פני הכדור ולמשך ארבעה רבעים כמעט בלתי אפשרי להתמודד שווה בשווה מול ארצות הברית. בחצי הגמר מחכה לה מפגש נוסף מול ארגנטינה (שישי, 23:00), שגברה 77:82 על ברזיל בדרבי הדרום אמריקני. האלביסלסטה עשתה לאמריקנים חיים קשים בהכנה, אבל בשלב הבתים התפרקה מולם. הפתעה? כבר היו דברים מעולם, אבל אל תבנו על זה.

קלעו לארה"ב: בראיינט 20 נקודות, וויליאמס 18, אנתוני 17, דוראנט 14, ג'יימס 11 נק', 14 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, לאב 10 ו-11 ריב', הארדן ופול 7 כל אחד, ווסטברוק וצ'נדלר 6 כ"א, איגודאלה 3, דייויס שותף ולא קלע. הרבו לקלוע לאוסטרליה: מילס 26 נק', אינגלס 19, 8 ריב' ו-6 אס', אנדרסן 11, ניולי 10.

מהלך המשחק
ארצות הברית פתחה את המשחק עם אלי-הופ של טייסון צ'נדלר, אבל פאטי מילס אותת בשתי שלשות שזה לא יהיה כל כך קל לברוח. קווין דוראנט סיפק שתי שלשות משלו וזה המשיך בקרב חפירות שכונתי בדרך ל-21:28 אמריקאי בסיום הרבע הראשון.

הרבה השני נראה גרוע אפילו יותר, כשרון וויליאמס, כרמלו אנתוני וראסל ווסטברוק השתלטו על מהלך העניינים. מילס התקשה להגיע לעמדת זריקה, בעוד שלברון ג'יימס וקובי בראיינט לא ממש ניצלו את פערי האיכות מול השומרים שלהם. אוסטרליה כבר צימקה לפיגור של 8 נקודות בלבד, אבל וויליאמס גרר את ארה"ב בחזרה למעלה עד ה-42:56 בהפסקה.

האוסטרלים חזרו מחדר ההלבשה עם ריצת 0:11 בתוך דקה וחצי. דוראנט עצר את המפולת עם שלשה נוספת משלו וקובי בראיינט רשם נקודות ראשונות מהקו (56:63). הכוכב של הלייקרס התעורר ונעץ שתי שלשות שאילצו את היריבה להזעיק פסק זמן. הרבע השלישי הסתיים ב-28:28, אבל היתרון נשאר של ארה"ב - 70:84.

ההפגזה של קובי בראיינט מעבר לקשת נמשכה גם ברבע הרביעי, וזה כבר היה יותר מדי בשביל האוסטרלים האומללים. לברון חילק אסיסטים לכל דורש וקטף כמעט כל ריבאונד אפשרי, מה שהוביל לגארבג' טיים די משעשע מבחינת האמריקנים בדקות הסיום בדרך ל-86:119 מוחץ.