שתף קטע נבחר

זעזוע ברמה"ש: היו"ר יצחקי הודיע על התפטרותו

מאיר יצחקי החליט לנטוש בגלל הבעיות הכלכליות בקבוצה והבלאגן במועדון חוגג. עמותת הקבוצה: "לא מוכנים לקבל את ההתפטרות של יצחקי. אנחנו דורשים את התערבות ראש העיר, אחרת הקבוצה תלך לאבדון"

שמח במורשה. הבעיות הכלכליות מהן סובלת עירוני רמת השרון, הובילו לסערה גדולה במועדון, כשהערב (ב') הודיע יו"ר הקבוצה,  מאיר יצחקי, על התפטרותו.

 

 

הכל החל כשברמת השרון נזקקו לסכומי כסף נוספים מעבר לחמישה מיליון שקלים, התקציב העירוני של הקבוצה, ופנו לעזרתו של ראש העיר, איציק רוכברגר, בבקשה להעביר עוד מילון שקלים וחצי נוספים, שיסייעו לקבוצה להעביר את חוזי השחקנים בבקרה התקציבית.

 

מאיר יצחקי והחברים ברמת השרון בימים יפים יותר (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
מאיר יצחקי והחברים ברמת השרון בימים יפים יותר(צילום: יובל חן)

 

בעירייה סירבו לחרוג מהתקציב לקבוצה, אך רוכברגר הסכים להעביר את הסכום לקבוצה כהלוואה, בתנאי שבמועדון יציגו ערבויות על כך שיוכלו לפרוע את ההלוואה, מה שלא קרה ובעקבות כך כאמור, התפטר יצחקי שסירב להגיב על הידיעה.

 

מעמותת הקבוצה נמסר: "אנו לא מוכנים לקבל את התפטרותו של יו"ר המועדון מאיר יצחקי. מאיר הוביל אותנו להישגים מקצועיים וניהוליים רבים וצריך לזכור שכל הניירת שלנו שקופה והכל בקבוצה מתנהל כשורה ובצורה הכי נקייה. אלולא חובות העבר שהסתכמו בשני מיליון שקלים היינו כיום במקום עוד יותר טוב. אנו דורשים את התערבותו המיידית של ראש העירייה אחרת הקבוצה תלך לאבדון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאיר יצחקי
צילום: עוז מועלם
מומלצים