יום שישי, 17.05.2024 שעה 20:07
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

מאיר יצחקי התפטר, ראש העיר: אולי נרד ליגה

הבלאגן בקבוצה מרמה"ש חוגג. היו"ר עזב ("יש גורמים שליליים שהורסים, אין לזה קשר לכסף") ואיציק רוכברגר שוקל להוריד אותה לליגה הלאומית

|
מאיר יצחקי. ההתפטרות שלו תתקבל? (חגי ניזרי)
מאיר יצחקי. ההתפטרות שלו תתקבל? (חגי ניזרי)

אם ברמה"ש חשבו ביום ראשון כי הבעיות של הקבוצה מבחינה תקציבית נפתרו, הערב הטיל יו"ר הקבוצה, מאיר יצחקי, פצצה גדולה יותר. יצחקי הגיע הערב (שני) לעמותה והגיש את מכתב ההתפטרות שלו מהמועדון.

כזכור, הפועל רמה"ש הוא מועדון השייך לעיר, כשהעירייה מקציבה חלק מהתקציב ויצחקי הוא שאחראי להשלים את התקציב. הערב הגיע יצחקי אל בניין המועצה עם מכתב התפטרות והבהיר שאין בכוונתו להמשיך בתפקיד. אגב, חברי המועצה לא קיבלו את התפטרותו של היו"ר, אך בשיחות עם מקורביו הוא התעקש שלא ימשיך.

מאיר יצחקי אישר את הידיעה ל-ONE: "הגשתי את מכתב ההתפטרות שלי. אין למכתב הזה שום קשר להקצבה או להלוואה או לראש העיר שעושה הכל עבור הקבוצה. מאיר יצחקי מוקיר את כל פועלו של ראש העיר. הוא אדם מדהים שעוזר לכל העיר ובפרט לספורט. אבל מה לעשות שגם לספורט יש גורמים שליליים שהורסים".

אז מה קורה מאחורי הקלעים ברמה"ש?

אחת הטענות למה שהוביל להתפטרות של יצחקי היא חילוקי דעות ועימות עם חבר המועצה, יעקב קורצקי, כשגורמים הקשורים לבעלים ציינו כי העימות שהיה ביניהם היה מלווה בקריאות גנאי והאשמות וזאת אחת הסיבות לכך שיצחקי התפטר. קורצקי: "מאיר יצחקי והתמיכה של העירייה עשו פרוייקט עצום בנוער והפכנו לאחת משלוש הקבוצות הטובות בארץ. כילד שגדל במחלקה, עברתי את המסלול ואני יודע לאן יכולתי להגיע בלי שום קשר לכדורגל. יש לנו כמה מחלוקות שניישב כשאשב איתו. אנחנו כמו משפחה".
 

לטענת גורמים הקשורים ליצחקי, היו חברי עירייה שעשו הכל כדי שהיו"ר יגיע למצב בו הוא מחליט ללכת וכי להקצבה ולהלוואה אין שום קשר. "יש מי שעשה הכל כדי להכשיל את מאיר. מבחינתו הגיעו מים עד נפש".

מימין לשמאל: ראש העיר, איציק רוכברגר, בירן רוכברגר,  יו&qout;ר מחלקת הנוער, גור תמר, יו&qout;ר, מאיר יצחקי (ליאור טימור)
רוכברגר. "לא אחזיק קבוצה בכוח" (ליאור טימור)
 

ראש העיר, איציק רוכברגר, שמע לראשונה מ-ONE על התפטרותו של היו"ר יצחקי הופתעה מכך שהסיבות להתפטרות קשורות למאבקים בין העמותה לחברי המועצה ואמר בתגובה: “אם עמותת הכדורגל לא תשכיל להחזיר את העניינים לסדרם ואם ישנן בעיות מהסוג הזה, יכול להיות שנודיע שהקבוצה לא תפתח את העונה בליגת העל".

רוכברגר הוסיף: "אני לא אחזיק קבוצה בכוח, הם ביקשו בעמותה להיכנס להתייעלות, כל הנושאים הכספיים יהיו מסודרים. אם בגלל סיבות שאינן קשורות לנושא התקציבי על הקבוצה להסדיר את העניינים ולדאוג שמישהו יוביל את הקבוצה. אינני מתכוון להתחיל למנות, אני ראש עיר, לא מנהל של קבוצת כדורגל. אני מאוד אצטער אם יצחקי יעזוב, הוא עושה עבודה טובה בקבוצת הכדורגל".

חברי העמותה מסרו בתגובה: "אנחנו לא מוכנים לקבל את התפטרותו של יצחקי, הסגן שלו בירן רוכברגר ומנכ"ל הקבוצה אבישי רן. מאיר הוביל אותנו להישגים מקצועיים וניהוליים. הניירת שלנו שקופה לכל והכל מתנהל כשורה ובצורה הכי נקייה. אילולא חובות העבר, שהסתכמו בכ-2 מיליון ש"ח היינו היום במקום עוד יותר טוב. למרות כל הקשיים בדרך, תראו לאן הגיעה קבוצה שרק בשנת 2009 ניצלה מירידה לליגה שלישית. אנו דורשים את התערבותו המיידית של ראש עיריית רמת השרון אחרת הקבוצה תלך לאבדון".

אחד מחברי העמותה ומנהל הקבוצה, אבי עמרני, הוסיף: "לא אתן למאיר יצחקי ללכת, בטח לא בסיטואציה כזו. אני לא אתן לאף אחד את הזכות לגרום למאיר ללכת. מבחינתי הוא חלק בלתי נפרד מהמועדון. הוא אדם עם שכל לעשות ועם לב לתת. לא אתן למישהו לפגוע בו. אני חיפשתי אנשים כמוהו ולא מצאתי. אם זה היה בסיטואציה אחרת הייתי אומר לו תודה, ונפרד בכבוד, אבל לא ככה. לא אתן את התענוג לאנשים אחרים לפגוע בו"

מאיר יצחקי  (יניב גונן)
מאיר יצחקי. עזב את רמה"ש (יניב גונן)
 

נכון להיום, ולמרות שהיה נראה כי רמה"ש תקבל את ההלוואה מראש העיר של מיליון וחצי שקל כדי להעביר את השחקנים בבקרה, היום התברר כי ההלוואה לא התקבלה, מה שאומר שגם ביום רביעי, במשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, המאמן ניסן יחזקאל יאלץ להסתדר בסגל חלקי והכל פחות משלושה שבועות לפני פתיחת העונה. בין שהשחקנים שלא עברו בבקרה עד כה נמצאים יורדן מילאייב, אסי בלדוט ומשה אבוטבול. לטענת גורמים בעירייה העניין התקציבי יסודר בימים הקרובים כך שזו לא הבעיה.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */