שתף קטע נבחר

התעמלות: זהב למוסטפינה ולנברטה זאנטי

הרוסיה קיבלה 16.133 על המקבילים המדורגים. הברזילאי זכה בזהב היסטורי על הטבעות והכחיש שהשתתף בווידאו פורנוגרפי

מדליית זהב לאליה מוסטפינה. המתעמלת הרוסיה זכתה היום (ב') במקום הראשון בתחרות על המקבילים המדורגים בלונדון 2012, כאשר ביצעה תרגיל מרשים אשר זיכה אותה בציון 16.133. הזכיה הזו משמעותית מאוד עבור מוסטפינה, אלופת העולם ב-2010, שהשתתפותה באולימפיאדה הוטלה בספק בעקבות פציעה בברך לפני שנה וחצי.

 

 

במדליית הכסף זכתה הסינית קשין הא (15.933) ובארד הבריטית אליזבת טווידל (15.916). עבור טווידל (27) היתה זו הופעת פרידה מוצלחת, מכיוון שהיתה זו התחרות האחרונה בקריירה שלה. "רציתי להיפרד עם מדליה ולא משנה באיזה צבע", אמרה. האמריקנית גבי דגלאס איכזבה כאשר השיגה ציון של 14.900 בלבד וסיימה את התחרות במקום האחרון.

 

מוסטפינה עם קשין הא ואליזבת טווידל (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
מוסטפינה עם קשין הא ואליזבת טווידל(צילום: gettyimages)
 

אליה מוסטפינה ומאמנה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
אליה מוסטפינה ומאמנה(צילום: gettyimages)

 

המתעמל ארתור נברטה זאנטי, עשה היסטוריה, כשזכה במדליית זהב בגמר הטבעות, מדליית זהב ראשונה לברזיל במקצוע זה. מיד לאחר הזכיה התראיין זאנטי לכלי התקשורת בארצו, נשאל על וידאו פורנוגרפי בו נטען כי השתתף (צולם מאונן עם חבריו) והכחיש: "הכל מזויף, צילמו אותי יוצא מהבית בו צולם הסרט לאחר מכן. עכשיו אצלצל לחברה שלי אחרי שאלך לאכול במקדונלד'ס".

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

 

זאנטי, 22, היה המתעמל השמיני והאחרון שעלה על הטבעות. הוא ביצע תרגיל ברמת קושי גבוהה, זכה מהשופטים לציון 15.900, ועבר את הסיני יבינג צ'אן (15.800), שזכה בכסף. היה זה הפסדו השני בלבד של צ'א מאז שנת 2006. בארד זכה האיטלקי מתיאו מוראנדי שקיבל 15.733. 

 

ארתור נבארטה זאנטי. הישג היסטורי לברזיל בהתעמלות (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
ארתור נבארטה זאנטי. הישג היסטורי לברזיל בהתעמלות(צילום: gettyimages)

 

גם דרום קוריאה רשמה יום מוצלח כאשר המתעמל האק סונג יאנג זכה במדליית הזהב על סוס הקפיצות עם ציון של 16.533. בכסף זכה דניס אבלאיזין מרוסיה (16.399) ובארד איגור רדיבילוב מאוקראינה (16.316). 

 

אליה מוסטפינה. התגברה על פציעה בברך (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
אליה מוסטפינה. התגברה על פציעה בברך(צילום: רויטרס)
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים