שתף קטע נבחר

צילום: מודי קרייטמן

שייט: קליגר וסלע במקום ה-11 הכללי

דגם 470: הצמד הישראלי סיים את שיוטים 7 ו-8 במקום ה-5 וה-12, ונשאר באותו מקום בדירוג הכללי

גידי קליגר וערן סלע ממשיכים במסע בווימות'. צמד השייטים הישראלי בדגם 470 יצא היום (ב') לשיוטים 7 ו-8 במשחקים האולימפיים, כשבתום שישה שיוטים דורג במקום ה-11 הכללי.  

 

 

את השיוט השביעי הצמד פתח טוב, כשהגיע למצוף הראשון במקום השמיני. ההתקדמות נמשכה כשעד המצוף השני קליגר וסלע עקפו עוד שני זוגות בדרך למקום השישי, ועשו זאת שוב עד למצוף השלישי (מקום רביעי). 

 

ערן סלע וגידי קליגר בווימות' (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ערן סלע וגידי קליגר בווימות'(צילום: AFP)

 

למרות שלא הצליחו לשמור על מקומם וסיימו את השיוט במקום החמישי, קליגר וסלע יכלו לשאוב הרבה עידוד כשעלו למקום ה-10 לקראת השיוט השמיני. את השיוט האחרון של היום פתחו השניים לא טוב ודורגו במקום ה-16 אחרי המצוף הראשון.

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

   

עד המצוף הבא הצליחו ערן וגידי להתקדם למקום ה-12, במצוף השלישי לא חל שינוי, ואת השיוט סיימו השניים במקום ה-12. השיוטים הבאים (9 ו-10) ייערכו מחר (14:00 שעון ישראל), בינתיים מדורגים השניים במקום ה-11.

 

ערן סלע. בתמונת שיוט המדליות, רחוקים ממדליה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ערן סלע. בתמונת שיוט המדליות, רחוקים ממדליה(צילום: AFP)

 

שיוט חמישי טוב מציל את קליגר וסלע

פתיחת התחרות האולימפית בווימות' לא האירה פנים לצמד הישראלי. את השיוט הראשון השניים סיימו במקום ה-17, את השני במקום ה-11. בדיוק אותם מיקומים הושגו בשיוטים 3 ו-4, אבל אז הגיע השיוט החמישי אותו סיימו קליגר וסלע במקום השני. בשיוט השישי המומנטום לא נמשך, ובסיומו דורגו השניים במקום ה-11.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
גידי קליגר וערן סלע
צילום: רויטרס
מומלצים