$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הבקרה לבית"ר: תקציב תוך שבוע או שתרדו

המועדון מהבירה חייב לגייס 4 מיליון שקלים עד יום שני הבא כדי להישאר

תומר לוי וזיו אברג'יל  06.08.12 - 13:25
קורנפיין. אולטימטום (אלן שיבר)
קורנפיין. אולטימטום (אלן שיבר)

בקרה התקציבית הוציאה אתמול (ראשון) מכתב לבית"ר ירושלים כמו גם לבני סכנין, בו הגישה התראה אחרונה כדי לעמוד בתקציב המינימום. הבקרה הודיעה למועדונים כי יש להם שבוע, עד יום שני הבא לכל המאוחר, ואם עד אז לא יעמדו בתקציב המינימום ולא יעבירו את הכספים, הבקרה תודיע ששתי הקבוצות ירדו ליגה.

סכום היעד של בית"ר הוא 10 מיליון שקלים, מתוכם 8 מיליון אמורים לכסות את החובות הישנים ו-2 מיליון מיועדים לחוזים של 6 השחקנים שעדיין לא חתומים על חוזה לעונה הבאה, ביניהם עמית בן שושן וחן עזריאל. אם לא יצליחו להגיע ל-10 מיליון, ינסו לפחות לגייס 8 מיליון ובמקרה כזה הסגל ייפגע בצורה קשה.

נכון לעכשיו, במועדון גייסו באיזור 6 מיליון שקל, 2 מיליון מתוכם הגיעו מעמותת האוהדים ועוד 4 מראש העיר ניר ברקת שגייס אנשי עסקים מחו"ל. בית"ר צריכה 5-4 מיליון שקל נוספים, כאשר בסוף השבוע נערכה פגישה של איציק קורנפיין עם ברקת וקבוצה של אנשי עסקים מקומיים שרוצים להקים דירקטוריון, שיידאג להביא מינימום של 3 מיליון שקל.

בנוסף, האוהדים רוצים להעמיד עוד מיליון שקל ממכירת המניות וכך במועדון מקווים להגיע ל-10 המיליון הדרושים. האוהדים רוצים לקבל 40% בעלות בתור מינימום. צריך לזכור שבבית"ר יכולים למכור שחקנים בכירים, כאשר אריאל הרוש יכול להכניס 5 מיליון שקלים, אבל במועדון מעדיפים שלא להגיע למצב הזה.