$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עטר: "מתכוון לבצע רוטציה בהרכב בכדי למנוע עומסים"

קטן צפוי לנוח במפגש גביע הטוטו של מכבי חיפה מול עכו, דגני יתלבש. מוגרבי בדרך אל הירוקים, במועדון שוקלים למכור את גאדיר. דיווח: פיטר מסיללה יחתום בקייזר צ'יפס מדרא"פ

תומר לוי
תומר לוי  06.08.12 - 20:59
מחפש ניצחון ראשון. עטר (יוסי שקל)
מחפש ניצחון ראשון. עטר  (יוסי שקל)

תגיות: מכבי חיפה

במכבי חיפה ממשיכים בחיפושים אחר חיזוק לעונה הקרובה, כאשר השם החם כרגע על "הגריל" הוא זה של פיראס מוגרבי. במועדון מעריכים כי קשר מכבי נתניה יעבור אליהם עד סוף השבוע הקרוב, כאשר מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה בהשאלה הוא סינטיהו סולליך, לו יש הצעה גם מהפועל עכו. עוד לפני המעבר, סולליך יישב עם יעקב שחר שצפוי להאריך לו את החוזה ולשדרג את שכרו.

במקביל, במכבי חיפה מחפשים גם לשחרר שחקנים ושוקלים כעת למכור את מוחמד גאדיר וסרי פלאח, ולא רק להשאיל, במידה שתגיע הצעה טובה. במועדון מאוכזבים מכך שלא מצליחים למצוא קבוצה לבויאן שראנוב ויוריצה בוליאט, דבר שמכביד מאוד על התקציב. שחרור של השניים (שראנוב אמור להיות מושאל) עשוי להביא שחקן נוסף.

שלומי אזולאי החליט להישאר בעונה הקרובה. החלוץ נפגש עם סגן הנשיא עוזי מור והוא קרוב לסיכום תנאיו. אזולאי הצהיר כי הוא מעוניין להילחם על מקומו וגורמים בחיפה אמרו על כך: "אזולאי חלוץ מצוין ומתאים לרמה שלנו והגיע הזמן שיילחם על המקום. בקבוצה טובה שרוצה לרוץ לאליפות צריך 4 חלוצים טובים. אזולאי, עמאשה, אנדלובו ותורג'מן סוגרים את המשבצת הזו".

אביחי ידין וקובי מויאל כבר לא נמצאים בתכניות של מכבי חיפה, כאשר המטרה היא להנחית קשר אחורי זר ברמה גבוהה עד פתיחת ליגת העל. אגב, בדרום אפריקה מדווחים הבוקר (שני) כי המגן השמאלי פיטר מסיללה צפוי לחתום בקרוב בשורות קייזר צ'יפס המקומית.

המאמן ראובן עטר לא תרגל הרכב לקראת המשחק מחר מול הפועל עכו בגביע הטוטו, אבל אמר לשחקנים: "אני מתכוון לעשות רוטציה, יהיו מספר שינויים וחלק מהשחקנים יקבלו מנוחה. אנחנו בסך הכל בשלב ההתחלתי של העונה, ואני לא רוצה ליצור עומס מיותר".

הקשר עידן ורד סובל ממתיחה קלה בשריר והוא לא צפוי לפתוח בהרכב. מאחר ובחיפה לא רוצים להחמיר את מצבו, ייתכן והוא לא ישותף כלל. מי שצפוי לקבל מנוחה הוא יניב קטן שככל הנראה לא יתלבש, ומי שיכלל בסגל, לראשונה מאז הניתוח שעבר, הוא אוראל דגני.