$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חוסר מזל: ריף פרץ גמר את העונה

בלם מכבי תל אביב סובל מקרע ברצועה, פציעה זהה לזו שבגינה החמיץ את רוב העונה שעברה. קרויף: "נעמוד לצדו". אלברמן "חשוב ששימחנו את האוהדים". ייני: "אין כמו לנצח את הפועל ת"א". 6,000 מנויים כבר נרכשו ע"י אוהדי מכבי

שירלי בר דיין ואסף אקרמן  06.08.12 - 17:04

למרות הניצחון 0:1 על הפועל תל אביב בדרבי שפתח את העונה בגביע הטוטו, קשה היה לראות בצוות המקצועי של מכבי תל אביב פרצופים שהיו מרוצים מהיכולת במשחק. גורם בקבוצה אמר לאתר ערוץ הספורט: "יש לנו עוד הרבה עבודה וגם השחקנים יודעים את זה. לא הגיע לנו לנצח, אבל בשביל האוהדים חשוב שניצחנו. זה יחבר אותם לקבוצה ונקווה שבדרבי הבא ננצח בצורה משכנעת יותר".

לפרסום הראשון: וינסנט אניימה על סף סיכום במכבי תל אביב

עם זאת, ולמרות השמחה היחסית מאופקת של מכבי אחרי הניצחון בדרבי, הצהובים קיבלו היום (שני) בשורה קשה. הבלם הצעיר, ריף פרץ, אובחן כסובל מקרע ברצועה הצולבת ברגל שמאל וצפוי להחמיץ את כל העונת הקרובה. פרץ, שלא שיחק בכל השנה שעברה בשל פציעה דומה ועבר שיקום ארוך, נפגע במהלך הניצחון על הניצחון על הפועל במחצית הראשונה והוחלף בהפסקה.

ובמכבי קיבלו את הבשורה בצורה קשה. "לצערינו ריף פרץ אובחן כסובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית, פציעה הידועה כפציעה קשה המצריכה החלמה ארוכה", אמר ג'ורדי קרוייף לאתר הרישמי, "משפחת מכבי ת"א תעמוד לצידו של ריף במשך כל תקופת ההחלמה, מייחלת לשובו המהיר למגרשים ומבקשת לכבד את פרטיותו של השחקן".

גל אלברמן המשיך בקו דומה לאחר המשחק: "האמת שמה שהיה חשוב לנו מעבר ליכולת שלנו, זה לנצח בשביל האוהדים שלנו. אנחנו שמחים ששימחנו אותם. צריך לזכור שהתחלנו להתאמן לפני שלושה שבועות. עשינו עבודה יסודית, אנחנו מתאמנים קשה ואנחנו רוצים לעשות דברים יפים השנה עם פחות דיבורים ויותר עבודה ומשמעת".

"דיברנו המון עם הזרים על הדרבי, הם כבר יודעים שזה המשחק הכי חשוב. אני בטוח שיהיו עוד הרבה דרבים מעניינים העונה", הקשר הוסיף והתייחס למצבו האישי: "כולם יודעים שעברתי דברים לא פשוטים בעונה הקודמת ואני שמח שקיבלתי את ההזדמנות הפעם ושסומכים עליי".

גם שרן ייני הביע את תחושותיו בעקבות הניצחון: "אנחנו שמחים מאוד, אין כמו לנצח בדרבי, עכשיו אנו רוצים לעשות את זה בליגה. כיף להתחיל ברגל ימין. זו תחילת העונה, אתם יודעים כמה חם ומזיעים. לא התחלנו לפני הרבה זמן את העונה כי לא אנחנו לא באירופה העונה. ההגנה עשתה את העבודה כמו שצריך ואנחנו עוד נעבוד על הצד ההתקפי ויהיה בסדר. כיף לנצח משחק ראשון וזה נותן דחיפה אדירה, על אחת כמה וכמה נגד הפועל. זה נותן הרבה ביטחון לשחקנים ואני בטוח שהם ייקחו את זה למקום טוב ונמשיך".

"עובדים על הכל בקבוצה בצוות המקצועי", הוסיף השחקן, "שיחקתי היום מגן ימני, זה קשה מאוד במיוחד למי שלא רגיל, אבל כל עוד יבקשו ממני אני אעשה את זה. התקשורת היא טובה מאוד, הם יודעים אנגלית, חלקינו כבר מקשקשים בספרדית, אז אין בעיה. העבודה מאוד מבוקרת, יש הערות מאוד נכונות על דגשים חשובים, המון כוח, אנחנו עובדים קשה".

טרם נקבע תאריך לבוררות בין איתן טיבי לקרית שמונה. הבורר שיפסוק בנושא הוא בנימין טמיר. עורך הדין של טיבי רועי רוזן הגיש בקשה לדיון כמה שיותר מוקדם, זאת כדי לא לפגוע מקצועית בשחקן שלא יצא עם ק"ש לאזרבייג'אן. עורך הדין יבקש עד הכרעת הבורר כי השחקן ישמור על כושר במכבי.

דיא סבע שנפגע מהעובדה שלא היה אתמול בסגל, יבקש בימים הקרובים שחרור ממכבי תל אביב, זאת כדי לצבור דקות משחק. הפועל באר שבע גיששה אצל השחקן אך עדיין לא פנתה לצהובים. בכל מקרה, רוב הסיכויים שבמועדון לא יעמדו בדרכו, מכיוון ששם רואים בו פוטנציאל ורוצים שיתחשל. בתוך כך, קצב מכירת המנויים הואץ לאחר הניצחון בדרבי ועד עתה נחטפו כבר 6,000 כאלה. בנוסף, המועדון הוסיף עוד 100 מנויים לרכישה לשער 11.