יום רביעי, 22.05.2024 שעה 00:55
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8225-7335מכבי ת"א1
7426-7535מכבי חיפה2
6136-5435הפועל ב"ש3
5647-4635הפועל חיפה4
4442-3835מכבי בני ריינה5
4145-3535בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • שבת, 25/05, 18:30
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • שבת, 25/05, 18:30
  • מכבי בני ריינה

אלברמן: הזרים יודעים שהדרבי הוא הכי חשוב

במכבי לא הסתירו את השמחה לאחר ה-0:1 על הפועל, ייני: "רוצים לנצח גם בליגה". חיימוב קרוב ללרנקה. מקורבי אניימה: "הוא לא איש הפועל". צפו בתקציר

|
אלברמן, קרלוס וקולאוטי חוגגים (יניב גונן)
אלברמן, קרלוס וקולאוטי חוגגים (יניב גונן)

מי שראה את מאמנה הספרדי של מכבי תל אביב, אוסקר גארסיה, חוגג אמש את שער הניצחון של אלירן עטר בדרבי הראשון של העיר (0:1) בגביע הטוטו, יכול להבין שאקס ברצלונה למד מהר מה חשיבות המשחק עבור האוהדים הצהובים.

למרות זאת, גם אוסקר יודע שבין התוצאה ליכולת שהציגה הקבוצה על המגרש ומה שהוא מצפה לראות ישנו פער גדול, ועם זאת גם הוא לא מתרגש יתר על המידה לאור העובדה שמדובר במשחק הראשון של הצהובים.

"כיף להתחיל ככה עונה”, אמר שרן ייני ששיחק בתפקיד המגן הימני. "תמיד כיף לנצח דרבי, זה אמנם בגביע הטוטו ואנחנו רוצים לנצח גם בדרבי שיהיה בליגה. הניצחון נותן הרבה דחיפה וביטחון לשחקנים".

את מדי החוץ של מכבי תל אביב כבר ראיתם, ומה עם מדי הבית? צפו בהם בפייסבוק שלנו

מכבי שיחקה במערך עם אלברמן כקשר אחורי, כשמהראן ראדי ורפי דהן משחקים מקדימה לפני שלישיית שחקני ההתקפה, אלירן עטר, גונסאלו גארסיה ומונס דאבור. לטענת אוסקר, מכבי לא תשחק במערך הזה בהכרח במשחקים הבאים והוא צפוי להמשיך ולבחון את המערכים השונים עם שחקנים שונים.

"זו תחילת עונה, כולם יודעים כמה חם ולא קל לשחק”, הגיב ייני בנוגע לביקורת על רמת המשחק של שתי הקבוצות. "התחלנו את ההכנות לא מזמן. התמקדנו בהגנה שעשתה את העבודה ונמשיך להתמקד גם בחלק ההתקפי ונעבוד קשה".

על השאלה האם החלה המהפכה הספרדית ענה: “המהפכה הספרדית? נראה בהמשך".

במכבי היו מרוצים גם מהיכולת שהציג רפי דהן שבישל את שער הניצחון: "דרבי זה דרבי, אם זה בגביע הטוטו או בליגה, לא משנה באיזו מסגרת, תמיד אנחנו רוצים לנצח. אנחנו רק בתחילת העונה, אנחנו צריכים עוד להשתפר, אנחנו צריכים להתחבר עוד, אולי יגיעו עוד שחקן או שניים שיוסיפו. יש לנו מאמנים עם ידע רחב מאוד, אנחנו לומדים מהם באימונים ומייישמים את הדברים על המגרש, בסך הכל יש אווירה טובה וחיובית במועדון".

צפו בעטר נותן למכבי 0:1 על הפועל

גל אלברמן, שניהל את מרכז המגרש הוסיף: "האמת שהיה חשוב לנו מעבר ליכולת שלנו, הוא לנצח בשביל האוהדים שלנו. צריך לזכור שהתחלנו להתאמן לפני שלושה שבועות. ואנחנו שמחים ששימחנו אותם. עשינו עבודה יסודית, אנחנו מתאמנים קשה ואנחנו רוצים לעשות דברים יפים השנה עם פחות דיבורים ויותר עבודה ומשמעת”.

על השמחה אצל שחקני הרכש החדשים של מכבי אמר אלברמן שנמצא בקשר הדוק עם גונסאלו וקרלוס גארסיה: "דיברנו המון עם הזרים על הדרבי, הם כבר יודעים שזה המשחק הכי חשוב. אני בטוח שיהיו עוד הרבה דרבים מעניינים העונה”. על עצמו אמר הקשר: "כולם יודעים שעברתי דברים לא פשוטים בעונה הקודמת ואני שמח שקיבלתי את ההזדמנות הפעם ושסומכים עליי”.

אוסקר חוגג עם אלברמן (יניב גונן)
אוסקר חוגג עם אלברמן (יניב גונן)
 

הבלם, ריף פרץ, שהוחלף במחצית, נפצע בברך, נבדק ולפי הבדיקות הראשוניות לא נראה שמדובר בפציעה חמורה ובמכבי ממתינים לבדיקות הכלליות בתקווה שלא תהיה פגיעה במיניסקוס. כזכור, את העונה שעברה החמיץ פרץ לאחר שקרע את הרצועות הצולבות בברך.

"אניימה מקצוען וישחק היכן שירצה"
בתוך כך, נראה כי החתמתו הצפויה של וינסנט אניימה, שנחת בארץ וצפוי לעבור בדיקות רפואיות, לא תהיה ההחתמה האחרונה, כשהצהובים צפויים להתחזק בעוד שחקן אחד לפחות. מי שצפוי לעזוב את מכבי הוא השוער, גיא חיימוב, שהיה מהטובים על כר הדשא בדרבי, שככל הנראה היה האחרון שלו לעונה הקרובה. גם עיניו הדומעות בסיום המשחק הצביעו על כך שהשוער יודע שהיעד הבא שלו יהיה א.א.ק לרנקה הקפריסאית, עימה לטענת גורמים בקפריסין הוא קרוב לסיכום.

"גיא שוער מצויין, והיינו רוצים שיישאר ויילחם על אפודת השוער. וזה מובן אם הוא רוצה להשתדרג ולשמור על אפודת השוער הראשון בקפריסין", אמרו גורמים במכבי שהחמיאו לשוער על היכולת שהציג למרות שאינו צפוי להמשיך.

גיא חיימוב חוגג. משחקו האחרון? (יניב גונן)
גיא חיימוב חוגג. משחקו האחרון? (יניב גונן)
 

השוער הניגרי של ליל צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות אחרי שכל העניינים מסביב כבר סוכמו, ואם לא תהיינה הפתעות יחבור לקבוצה של קרויף ואוסקר לעונה הקרובה לפחות כשיושאל מקבוצתו הצרפתית. אגב, בסביבתו של השוער אמרו: “זה מיותר כל הניסיונות של אנשים שרוצים לחבל בעסקה להציג את אניימה כאיש הפועל. הוא מקצוען וישחק איפה שהוא רוצה. הוא לא אוהד, הוא שחקן".

מי שעוד צפוי לחבור למכבי הוא הבלם, איתן טיבי, שסיכם את תנאיו בקבוצה ועורך דינו כבר הגיש בקשה לבוררות, אחרי שהבעלים של קריית שמונה, איזי שירצקי מסרב לתת לו את השחרור למרות תג המחיר אותו מוכנה מכבי לשלם על-פי החוזה. טיבי יחבור לאימוני הקבוצה ככל הנראה רק אחרי שיקבל אישור לזה מהבורר. בימים הקרובים צפויים מספר שחקנים לקבל הודעה על שחרורם או השאלתם.

את מדי החוץ של מכבי תל אביב כבר ראיתם, ומה עם מדי הבית? צפו בהם בפייסבוק שלנו

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */