$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גיא ליפקה סיכם את תנאיו בהפועל חיפה

המגן הימני שגדל במכבי חיפה יאבק על מקום בהרכב. כץ בנשף הפתיחה של הקבוצה: "היעד הוא פלייאוף העליון". דנקוביץ לא יהיה בסגל מול. כרטיסים למשחק יעלו החל מ-20 ש"ח

תומר לוי
תומר לוי  06.08.12 - 10:22
ליפקה. חוזר לחיפה, הפעם באדום (אלן שיבר)
ליפקה. חוזר לחיפה, הפעם באדום (אלן שיבר)
נשף הפתיחה של הפועל חיפה התקיים אתמול (ראשון) באולמי W בעיר. באירוע השתתפו 800 מאהדי הקבוצה, כמו גם שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי בראשות ניר קלינגר והבעלים יואב כץ. הבעלים אמר בתחילה: "היעד שלנו להגיע לפלייאוף עליון, ואנחנו מאוד מקווים שנצליח לעמוד בו".

גיא ליפקה, המגן הימני שגדל במכבי חיפה, סיכם את תנאיו בקבוצה לעונה הקרובה. השחקן שהושאל בשנתיים האחרונות לרמת השרון אמור להילחם על המקום בהרכב עם עאהד עזאם. המגן/בלם הסרבי דרקו פייזה ייבחן במשחק גביע הטוטו מחר מול סכנין.

אושרי רואש צפוי לפנות לבוררות בימים הקרובים, אם כץ לא יעמוד בהתחייבות שלו כלפי השחקן בקרוב. גם רן אבוקרט עדיין  לא חתם על החוזה, והפערים נשארו אותו דבר למרות שיחה שהתקיימה בין הצדדים. אבוקרט דורש מענקי מיקום וכץ בשלב הזה לא מוכן לתת אותם.

כפי שפורסם אתמול באתר ערוץ הספורט, הפועל קרית שמונה מגלה עניין רב בקשר חנן ממן. לממן חוזה לעוד עונה בהפועל חיפה, אך הוא אינו מרוצה ומעוניין לעזוב. ההערכה היא שכאשר ק"ש תחזור לארץ העניינים עשויים להתפתח, כאשר יש בשחקן התעניינות גם מבלגיה. סטפן דנקוביץ' הפצוע לא ייכלל בסגל למשחק מחר מול בני סכנין. כרטיסים להתמודדות יעלו 20 ש"ח לנוער ו-40 ש"ח למבוגרים.