שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: פרץ יחמיץ את העונה הקרובה

בלם הצהובים, שנפגע במהלך הדרבי, סובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית. קרויף: "משפחת מכבי מבקשת לכבד את פרטיות השחקן". אניימה צפוי לחתום, חיימוב ימריא לקפריסין

בלם מכבי תל אביב, ריף פרץ, שנפגע אמש (א') בדרבי במהלך המחצית הראשונה של המשחק, יחמיץ את העונה הקרובה עקב קרע ברצועה הצולבת הקדמית של רגל שמאל.

 

  

ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי, אמר לאתר הרשמי: "לצערנו ריף אובחן כסובל מקרע ברצועה הצולבת הקדמית, פציעה קשה המצריכה החלמה ארוכה. משפחת מכבי ת"א תעמוד לצידו של ריף במשך כל תקופת ההחלמה, מייחלת לשובו המהיר למגרשים ומבקשת לכבד את פרטיותו של השחקן". הבלם בן ה-21 החלים לאחרונה מפציעה דומה בברך.

 

ריף פרץ. עוד פציעה קשה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ריף פרץ. עוד פציעה קשה(צילום: אורן אהרוני)

 

איינמה עבר בדיקות רפואיות

שוער ליל הצרפתית וינסנט אניימה, שכיכב בעבר במדי הפועל ת"א, נחת לפנות בוקר (ב') בארץ, כשהיעד, כך נראה, הוא היריבה העירונית. אניימה עבר בדיקות רפואיות, לאחריהן הוא צפוי לחתום במכבי ת"א.

 

אניימה יחליף את גיא חיימוב, שעשה אמש עבודה טובה, כשרשם 90 דקות בדרבי התל אביבי במסגרת גביע הטוטו, בניצחון 0:1 על הפועל ת"א. אניימה, שעבר מהפועל ת"א לליל הצרפתית, מגיע למכבי למורת רוחם של האוהדים האדומים, והבהיר כי ישחק רק היכן שהוא בוחר.

 

זה שהולך... גיא חיימוב (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
זה שהולך... גיא חיימוב(צילום: אפי שריר)

 

השוער הניגרי, שיחגוג 30 בעוד כחודש, צפוי להשתכר בעונה הקרובה למעלה ממיליון וחצי שקל נטו, כשמכבי תשאילו לעונה אחת מליל, כנראה תמורת כמיליון שקלים. במקביל, סיכם חיימוב עקרונית בא.א.ק לרנקה, קבוצתו של רן בן שמעון, וצפוי לטוס לקפריסין על מנת לבצע בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה.

 

בתוך כך, מספר אוהדי מכבי ת"א קוראים להחזיר לסגל הקבוצה את החלוץ ברק יצחקי. האוהד אבי בן ניסן אמר בנושא: "צריך להחזיר דחוף את יצחקי, זה לוקסוס גדול מדי לוותר על שחקן כזה. אם אנחנו רוצים אליפות חובה להחזיר אותו".

 

הצהובים חוגגים בדרבי. לאוהדים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הצהובים חוגגים בדרבי. לאוהדים(צילום: ראובן שוורץ)

 

אמש, כאמור, גברה מכבי ת"א 0:1 קטן-ענק על הפועל בדרבי, בזכות שער הניצחון של אלירן עטר בתוך תוספת הזמן. המאמן המנצח, אוסקר גרסיה, אמר בסיום: "אני שמח עבור הקהל, זה אמנם רק גביע הטוטו, ונעים להיות בצד של המנצחים. חשוב לאוהדים שלנו לנצח בדרבי. הפועל קבוה טובה, שתיאבק על האליפות, אנחנו צריכים עוד להשתפר".

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

 

הקשר הספרדי גונסאלו גרסיה איכזב אמש מאוד והוחלף בדקה ה-60 ברוברטו קולאוטי. כמוהו, אגב, גם שחקן הרכש מהראן ראדי איכזב.


פורסם לראשונה 06/08/2012 09:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים