$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

איוניר: ''היו שחקנים במכבי שלא אהבו את ההצלחה של קונאטה''

שמונה חודשים אחרי שפוטר, אקס הצהובים פותח את הפה. בהתבטאות נדירה, המאמן רומז שהחלוץ הכי לוהט באולימפיאדה לא הצליח בקרית שלום בגלל מאבקים בחדר ההלבשה: "אחרי שעזבתי לא היה מי שייגן עליו. דאגו שלא ישחק''

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.08.12 - 10:00

5 בדצמבר, 2011. זה התאריך בו נגמר למוטי איוניר החלום האישי שליווה אותו שנים, זה היום בו הוא פוטר מתפקידו כמאמן מכבי ת"א. מאז ועד היום לא הרבה איוניר בהופעות פומביות, לפחות לא ברחוב הספורטיבי, ומעבר לזה - בקושי דיבר לאמצעי התקשורת השונים. כעת, בראיון לרדיו "מהות החיים", איוניר פתח את הפה, כאשר הרקע היה הצלחתו הגדולה באולימפיאדה של השחקן אותו הביא לקרית שלום, מוסא קונאטה. על הדרך הטיל המאמן פצצה לא קטנה שמסביבה היו לא מעט רחשים בעבר - הסיבה (או אחת מהסיבות) לצניחה ביכולת של החלוץ - ושלח יותר מרמז על כך שלא מדובר רק בעניינים מקצועיים.

  • הכדורגל הישראלי חוזר. ראשון, 21:00, ישיר ב-+LIVE5: הדרבי של ת"א

"מוסא פתח אצלי בהרכב והיה בולט מהרגע שהבאנו אותו", סיפר המאמן על החלוץ שכבש בכל אחד מ-3 מחזורי הפתיחה בליגה, ובנוסף הבקיע שער חשוב מול פנאתינייקוס במשחק הכי טוב של מכבי בעונה שעברה. "כשעזבתי היה מי שחשב שהוא לא מספיק טוב לקבוצה הבוגרת של מכבי ושלח אותו לנוער. אם מתנהגים כך לשחקן כזה ובמקום לעטוף ולטפח אותו גורמים לו להיות שחקן גמור זה עצוב מאוד. זה עוד שיעור לכדורגל הישראלי".

כאן עבר לדבר על העניינים המעניינים באמת ועל הדברים שארעו מאחורי הקלעים. "הבעיות של מוסא היו בחדר ההלבשה", הבהיר. "היו שם שחקנים אחרים שההצלחה שלו לא מצאה חן בעיניהם והם דאגו לגרום לכך שהוא יאבד בטחון ולא ישחק. כשהייתי שם ידעתי להגן עליו, אבל כשעזבתי לא היה מי שישמור עליו. מבחינתי זה סיפור עצוב, גם באופן אישי וגם עבור כל הענף במדינה שלנו".

"במקרה הזה של קונאטה למכבי יש יותר מזל משכל", הוסיף איוניר. "הרי היא לא בנתה אותו ולא הציגה אותו לבמה המרכזית דרך המשחקים באירופה. הוא נמצא עם הנבחרת שלו בלונדון, מצליח דרך הנבחרת ומכבי מרוויחה כאן מהמזל. כל מי שפיקפק בו מקבל את התשובה עכשיו במשחקים האולימפיים. מבחינתו זה סיפור שמח. לי ההצלחה שלו נותנת סיפוק אדיר. זה ממש משמח אותי. אני לא רואה את מכבי מחזירה אותו. יש להם סגל שכולל כבר ארבעה חלוצים. הוא יהיה החלוץ החמישי ויש לו כבר הצעות מליגות בכירות מאירופה. מזה מכבי תרוויח".

כזכור, קונאטה, שפתח נפלא את העונה הקודמת במדים הצהובים תחת איוניר אבל נדם לאט לאט, נראה נהדר עד כה בטורניר האולימפי. הוא כבש עבור סנגל במחזור הפתיחה מול בריטניה, לאחר מכן הוסיף צמד מול אורוגוואי, וחתם אמש את שלב הבתים עם עד שער, הפעם מול איחוד האמירויות. ברבע הגמר יפגשו הסנגלים יחד עם קונאטה את מקסיקו, וסביר להניח שבקרית שלום יחגגו בדיוק כמוהו אם לא יותר עם עוד גול שלו.

לחצו כאן כדי להאזין לראיון המלא עם מוטי איוניר ברדיו "מהות החיים"