$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שחקן משוויץ צייץ "קוריאנים נכים מפגרים" ונזרק מלונדון

מורגנלה כתב את הדברים הקשים בטוויטר אחרי ה-2:1 לדרום קוריאה. מאז כבר פירסם הודעת התנצלות: "מצטער שפגעתי בעם הקוריאני ובנבחרת שלי"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.07.12 - 21:14
הטווויטר ממשיך לשלוח ספורטאים הביתה. אחרי הספורטאית היווניה שסולקה בעקבות ההתבטאות הגזעניות נגד האפריקנים ביוון, מגיעה שערוריה חדשה מבית היוצר של לונדון 2012. שחקן נבחרת הכדורגל של שוויץ מישל מורגנלה סולק מהמשחקים האולימפיים אחרי שהתבטא בצורה מכוערת נגד הדרום קוריאנים.

המגן שמשחק בפלארמו האיטלקית צייץ לאחר ההפסד של נבחרתו לקוריאנים את הדברים הבאים: "הקוריאנים הם נכים מפגרים. אני רוצה להרביץ ולשרוף אותם". התגובה לא איחרה לבוא וראש המשלחת השוויצרית הגיב לדברים הקשים. "זו היתה פגיעה אלימה כלפי הנבחרת הדרום קוריאנית וכלפי העם הקוריאני", אמר במסיבת העיתונאים.

השחקן עצמו כבר בחר להתנצל. "אני מצטער על הפגיעה בעם הדרום קוריאני, כמו גם במשלחת שלי ובאנשים בשוויץ. אני מקבל את התוצאות להתנהגותי", אמר מורנגולה, "עשיתי טעות חמורה אחרי ההפסד במשחק".

התקשורת השוויצרית פירסמה את הסטטוס שרשם אך הוא כמובן מחק את זה לנוכח התגובות הקשות. במדינה מדווחים כי השחקן כבר בדרכו הביתה. מורגנלה היה שותף להפסד לקוריאנים ולתיקו 1:1 מול גאבון. הנבחרת שלו תצטרך להסתדר בלעדיו ביום רביעי נגד מקסיקו.