שתף קטע נבחר

בית"ר ירושלים: על הפרק - הקמת דירקטוריון

יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, נפגש פעמיים עם מספר אנשי עסקים במטרה ליצור קבוצת ניהול שתפתור את המשבר הכלכלי. אם גיוס הכספים של עמותת האוהדים וראש העיר יצליח, המועדון יזדקק לדמות אחת שתנהל אותו בפועל

שחקני בית"ר ירושלים ממשיכים להתכונן לליגה במחנה האימונים בגרמניה אבל האקשן האמיתי סביב המועדון מתרחש בארץ. בירושלים עדיין ממשיכים לנסות ולפתור את המצב הכלכלי הרעוע של הקבוצה במספר ערוצים: גיוס תרומות על ידי ראש העיר, כאשר ההערכה היא כי ארבעה מיליון שקלים כבר בהישג יד, וגיוס כספים לעמותת האוהדים שצפויה לאסוף עד תחילת השבוע כשני מיליון שקלים.

  

 

הערוץ השלישי עליו עובדים בירושלים הוא הניסיון של איציק קורנפיין ליצור קבוצת ניהול של אנשי עסקים. ל-ynet ספורט נודע כי ביום רביעי בשבוע שעבר, לאחר מסיבת העיתונאים שקיימה עמותת האוהדים יחד עם בית"ר ירושלים, נפגש קורנפיין במלון אלדן בבירה עם למעלה מ-20 אנשי עסקים. אנשי העסקים הגיעו כדי לשמוע את התכנית שיש לקורנפיין בנוגע לגיוס הכספים לעונה הבאה, כולם ידועים כבעלי זיקה למועדון.

 

בית"ר באימון הבכורה. אנשי העסקים יכניסו את היד לכיס? (צילום: חיים צח) (צילום: חיים צח)
בית"ר באימון הבכורה. אנשי העסקים יכניסו את היד לכיס?(צילום: חיים צח)

 

אתמול (ד') עלתה בעיה הקשורה בבעלות על הקבוצה אם אכן הליך גיוס הכספים יצלח. הבעיה היא שגם לאחר שאותם אנשי עסקים יכניסו את היד לכיס והמועדון יצטרך לעבור לבעלות חדשה, יהיה חייב להיות בעלים, דמות אחת שתנהל את המועדון בפועל. זו גם הייתה הסיבה שאנשיו של ארקדי גאידמק חזרו אתמול לתמונה, לטענתם כדי להבטיח את כניסתה של עמותת האוהדים להנהלה העתידית של המועדון.

 

עוד נודע ל-ynet ספורט כי אתמול בשעות הערב כינס קורנפיין בפעם השנייה את ה'כוורת' של אנשי העסקים שמקיפים אותו במטרה למצוא פיתרון. אחרי שבפעם שעברה נכחו בפגישה הקודמת כ-20 בעלי עסקים, הפעם המתכונת הייתה מצומצמת יותר וכללה כ-10 אנשי עסקים, בעיקר ירושלמים שנחשבים מקורבים למועדון.

 

איציק קורנפיין. מחפש דרכים לפתור את המשבר (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
איציק קורנפיין. מחפש דרכים לפתור את המשבר(צילום: מור שאולי)

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט

 

המטרה היא למצוא פיתרון לבעיית הבעלות על המועדון, נכון לרגע הכיוון של קורנפיין הוא הקמת סוג של דירקטוריון בו יהיו חברים בעלי העסקים שיירתמו כלכלית, כאשר אחד מהם יכהן כיו"ר הדירקטוריון ונציגי העמותה ייכללו בו גם.

 

מי לדעתכם יחזור לישראל עם מדליה? הצביעו בעמוד הפייסבוק של ynet

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חיים צח
איציק קורנפיין
צילום: חיים צח
מומלצים