שתף קטע נבחר

כדוריד: הגרלה נוחה למכבי ת"א באירופה

הצהובים ייפגשו בסיבוב השלישי של גביע האתגר את זו שתסיים במקום השני בבית ב' של השלב המוקדם. מוק' אליפות העולם: נבחרת הנשים הוגרלה לבית אחד עם סלובניה, הולנד ואוסטריה

הגרלה נוחה. קבוצת הכדוריד של מכבי ת"א הוגרלה היום (ג') לסיבוב השלישי של גביע האתגר האירופי, כשהיא זוכה להגרלה נוחה: היא תפגוש את הקבוצה שתסיים במקום השני בבית ב', בטורניר השלב המוקדם, בהשתתפות איגלס מאנגליה, סטרוולוס ניקוסיה מקפריסין, דראגונס הליטאית ואולימפוס המולדובית. המשחקים ייערכו בנובמבר.

 

 

"אנחנו לא מכירים את הקבוצות", אמר מאמן מכבי ת"א, אבי רש, "אבל על פניו זו הגרלה נוחה, בעקבות העובדה שהיינו מדורגים. נמתין לדעת את זהות היריבה הסופית ונלמד אותה. אני מאוד מקווה שנוכל לשחזר את ההישג הנהדר מהעונה שעברה".

 

הגרלה נוחה. אבי רש (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
הגרלה נוחה. אבי רש(צילום: מור שאולי)

 

נובאק בוסקוביץ'. לא נראה שהוא רוצה לחזור (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נובאק בוסקוביץ'. לא נראה שהוא רוצה לחזור(צילום: אורן אהרוני)

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט

 

בעקבות פסיקת בית הדין העליון אמש, שהותיר את החלטת הנהלת איגוד הכדוריד על כנה לרישום של עד שלושה זרים בכל קבוצה למשחקי ליגת ווינר, במכבי ת"א ומכבי ראשל"צ, שתשחקנה במוקדמות ליגת האלופות, מתכוונים להחתים זרים.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

במכבי ת"א יכריעו היום או מחר על עתידו של נובאק בוסקוביץ'. כוכב הקבוצה חתם על חוזה בקופר הסלובנית, שתשחק בליגת האלופות. למרות זאת, במכבי ת"א מחזיקים בחוזה עם השחקן לעונה הבאה, וכעת הסלובנים ביקשו את התערבות האיגוד האירופי בעניין. ייתכן שהעניין יוכרע בפיצוי, מאחר שבשלב זה הכוכב הסרבי לא מאותת על רצונו לשוב לישראל. נבחרת הנשים של ישראל הוגרלה לבית ב' במוקדמות אליפות העולם 2013, ביחד עם נבחרות סלובניה, הולנד ואוסטריה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים