שתף קטע נבחר

פרגוסון: "ייתכן שהייתי מנסה להביא את דרוגבה"

המנג'ר הוותיק של מנצ'סטר יונייטד הודה כי ייתכן שהיה מתפתה להחתים את החלוץ מחוף השנהב אבל הסביר: "הוא אמר שאם הוא עוזב את צ'לסי, הוא לא ישחק באף מועדון אחר באנגליה"

האם דרוגבה עשה טעות גורלית בקריירה? המנג'ר הוותיק של מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, הצהיר כי ייתכן והיה מנסה להביא את דידייה דרוגבה, החלוץ מחוף השנהב, לשדים האדומים. 

 

 

אחרי ניצחון בפנדלים על באיירן מינכן, דרוגבה השלים עם צ'לסי זכיה ראשונה בקריירה בגביע האלופות, ולאחר מכן עבר למזרח הרחוק והצטרף לחברו ניקולס אנלקה במדי שנגחאי שנואה. מחר הוא צפוי לפתוח במשחק קדם העונה נגד יונייטד, מולה היה רגיל לשחק בפרמייר-ליג.

 

דרוגבה ואנלקה באימוני שנגחאי שנואה. טעות גורלית בקריירה? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דרוגבה ואנלקה באימוני שנגחאי שנואה. טעות גורלית בקריירה?(צילום: AFP)

 

פרגי. דרוגבה היה פותר לו הרבה בעיות (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פרגי. דרוגבה היה פותר לו הרבה בעיות(צילום: AFP)

 

פרגי הודה כי ייתכן והיה מתפתה להחתים את החלוץ הוותיק, אם הוא לא היה כל כך נחוש לעזוב את האי הבריטי. "ההחלטה הייתה שלו בכל אופן. הוא אמר

שאם הוא עוזב את צ'לסי, הוא לא ישחק באף מועדון אחר באנגליה. זה עונה על השאלה, אבל אולי הייתי מנסה (להביא אותו ליונייטד)".

 

הסקוטי בעל המזג ידוע בחיבתו הרבה לחלוץ האדיר, וכבר הכריז לפני שבועיים כי לפי דעתו "דרוגבה זכה עבור צ'לסי בליגת האלופות". עוד אמר פרגוסון: "עזיבתו זו חדשה נהדרת עבורנו, הרקורד שלו בנוגע לכיבוש שערים במשחקים גדולים הוא בלתי ייאמן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים