יום שישי, 31.05.2024 שעה 07:32

ורשביאק: לא מאמין לאיראנים, הם יביאו פתק מרופא

יו"ר הוועד האולימפי הגיב לדברי האיראנים: "כשייאלצו להתחרות בנו הם יקבלו קלקול קיבה ואם זה גבר, אולי גם מחזור". רם: "מאמין שנחזור עם מדליה"

|
שחר פאר ואנדי רם בנמל התעופה (חגי ניזרי)
שחר פאר ואנדי רם בנמל התעופה (חגי ניזרי)

משלחת ישראלית נוספת המריאה הבוקר (שלישי) ללונדון. שלושה ימים לפני שהאולימפיאדה יוצאת לדרכה, הגיעו לנתב"ג גם הטניסאים שחר פאר, אנדי רם ויוני ארליך, יחד עם מתעמלת המכשירים ולריה מקסיוטה ושחקן הבדמינטון מישה זילברמן.

לפאר, שהשתתפה גם באולימפיאדת בייג'ינג והודחה בסיבוב השני, זו תהיה ההופעה השנייה במשחקים בהן תתמודד כטניסאית יחידה, בעוד עבור הצמד "אנדיוני" זו תהיה הופעה שלישית. כזכור, באתונה הודחו השניים ברבע הגמר ובבייג'ינג בסיבוב הראשון.

פאר אמרה לפני ההמראה: "אני יודעת שכולם רוצים מדליה אולימפית. הציפיות שלי הן לבוא ולתת מקסימום מעצמי, יותר מזה אני לא יכולה לבקש. זו לא תהיה תחרות קלה כי כל הכי טובות יהיו שם, אנסה לייצג את המדינה בכבוד". הגרלת הסיבוב הראשון של הטניסאים הישראלים תיערך רק ביום חמישי בצהריים.

ארליך הוסיף: "האמת, לא חשבתי שאתרגש. מחכה כבר לראות את ווימבלדון עם שלטי פרסומת אחרי עשרות שנים שהכל שם היה ירוק. מבחינתנו את ווימבלדון אנחנו כבר מכירים ומשחקים שם כעשרים שנה ולפי מה שהבנו, הכל שם הולך להשתנות, מבחינת חדרי ההלבשה, התקשורת, המגרשים, הכל יהיה שונה לחלוטין. עדיין הדשא הוא אותו הדשא".

ארליך התלוצץ עם רם כשקרא לעברו בנתב"ג: "אנדי אתה כזה זקן", וזה השיב לו: "האמת שכן. זו האולימפיאדה השלישית שלנו", הוסיף אנדי רם. "עברתי שתיים בלי ילדים, הפעם אני מוצא את עצמי פתאום קם, מחתל את הילדים ועושה לילד שוקו. עכשיו הכל חדש. עברנו הרבה ב-12 השנים האחרונות, אנחנו בין הוותיקים במשלחת ושוב יש התרגשות גדולה".

צבי ורשביאק באולפן הספורט

על הציפיות מהאולימפיאדה אמר רם: "נוסעים כדי להצליח. יוני דיבר על המשחק הטוב שלנו על הדשא ואנחנו מאמינים שנוכל לחזור משם עם מדליה. המרחק בינינו למדליה הוא שנת אור כרגע, זה יהיה ארוך וקשה, אבל מאמין שנחזור בסוף מחוייכים"

מקסיוטה (חגי ניזרי)
מקסיוטה בנמל התעופה (חגי ניזרי)
 

לראשונה תשלח ישראל ספורטאי מענף הבדמינטון למשחקים האולימפיים - מישה זילברמן בן ה-23, שמדורג במקום ה-34. זילברמן: "היה מסע קשה ובסוף השנה האולימפית הסתיימה בדרך הכי טובה. המטרה עכשיו היא אחרת, לשחק טוב במשחקים. ההגרלה קשה, אבל הכל תמיד ריאלי, אני יכול תמיד להפתיע. העפלה משלב הבתים ל-16 הראשונים זו המטרה".

אנדי רם הגיע עם מצלמה (חגי ניזרי)
אנדי רם הגיע עם מצלמה (חגי ניזרי)
 

יחד הספורטאים הגיע לשדה התעופה גם יו"ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק, שהגיב על דברי ראש המשלחת האיראנית ("נתחרה מול הישראלים"): "הם רק אמרו. יש הבדל בין להחליט ללומר. אני מתאר לעצמי שזה לא יקרה. לפני כמה ימים האלג'יראים הודיעו שהם לא יתחרו נגד ישראל והוועד האולימפי הבינלאומי השיב: ׳מוטב שלא יגיעו בכלל, מי שלא יתחרה, יישלח הביתה׳. לאור זאת, אני מניח שכאשר ייאלצו להתחרות בנו מי מהם יקבל קלקול קיבה וגם אם זה גבר אז אולי גם מחזור חודשי. לפי דעתי, לא כל המדינות יסכימו להופיע מול ישראלים ויביאו פתק מהרופא".

ורשביאק (חגי ניזרי)
ורשביאק. לא מאמין לאיראנים (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
נגןהאם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
האם זה השער העצמי היפה ביותר בהיסטוריה?
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */