$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ליגה אירופית: אינטר מול היידוק או סקונטו

סיבוב 3: הגרלה נוחה לליברפול שתפגוש את המנצחת בין גומל לרנובה. אתלטיק בילבאו תתמודד מול בלופו. גם גנק ואנרתוזיס נכנסו למעגל המשחקים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.07.12 - 15:43
יסתער על הליגה האירופית? מיליטו מאינטר (gettyimages)
יסתער על הליגה האירופית? מיליטו מאינטר (gettyimages)

הגרלת משחקי סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית נערכה היום (שישי) בהשתתפות לא פחות משלוש אלופות אירופה לשעבר. במוקד: אינטר, כנראה השם הכי נוצץ השנה במפעל, תפגוש את המנצחת בין היידוק ספליט לסקונטו ריגה. הקרואטים ניצחו 0:2 במפגש הראשון בבית. ליברפול תתמודד ככול הנראה מול פ.צ גומל הבלארוסית שגברה 0:2 על רנובה במשחק הראשון שהתקיים במקדוניה.

מארסיי, שהגיעה לגמר גביע אופ"א ב-2004, מחכה למנצחת בין אסקישירספור הטורקית לסיינט ג'ונסטון מסקוטלנד. הטורקים ניצחו 0:2 במפגש הראשון. אתלטיק בילבאו, הפיינליסטית מאשתקד, תפגוש את סלאבן בלופו הקרואטית שהביסה את פורטדאון הווילשית 0:6 במפגש הראשון.

גנק של אלינייב ברדה עתידה לפגוש את מילסאמי אורהי המקדונית שגברה על אקטובה הקזחית 2:4 בהתמודדות הראשונה בסיבוב הקודם. רוני לוי ומשה אוחיון מאנתורזיס פמאגוסטה שגברה 1:3 על לבאדיה טאלין מאסטוניה, עשויים לפגוש את המנצחת בין דילה גורי (גיאורגיה) לארהוס (דנמרק). הגיאורגים יגיעו לגומלין עם יתרון 1:2 מהמפגש בדנמרק.

כל המשחקים יתקיימו ב-2 וב-9 באוגוסט. כאשר למחרת הגומלין תתקיים הגרלת הפלייאוף לכניסה לשלב הבתים של הליגה האירופית. אז יכנסו לפעולה הפועל ת"א, שטוטגארט, ניוקאסל, לאציו, פ.ס.וו, ספורטינג ליסבון, בורדו, צסק"א מוסקבה וקבוצות אחרות.