שתף קטע נבחר

בק"ש מבקשים מהחיפאים: "בואו לעודד אותנו"

האלופה תארח ביום שלישי את ז'ילינה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, בתקווה למחוק את ההפסד 1:0. המשחק ייערך בקריית אליעזר, ובק"ש כבר פנו לאוהדי מכבי והפועל חיפה: "זו משימה לאומית"

אלופת המדינה, עירוני ק"ש, ששבה ארצה לאחר משחק ההפסד 1:0 בז'ילינה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, החלה הבוקר (ו') בהכנותיה למשחק הגומלין שייערך ביום שלישי (19:30).

 

 

לאור יחסי הכוחות, בק"ש מאמינים שאפשר לעבור את היריבה, והקבוצה הישראלית לא נופלת מהסלובקים. בקרב האלופה החלו בנסיונות לגייס אוהדים למשחק ה"בית", שייערך בקריית אליעזר, ובקבוצה הצפונית מקווים שלפחות 1,500 צופים יגיעו מק"ש.

 

אוהדי מכבי חיפה. יגיעו? (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
אוהדי מכבי חיפה. יגיעו?(צילום: גיל נחושתן)

 

ואוהדי הפועל חיפה? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ואוהדי הפועל חיפה?(צילום: עוז מועלם)

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

 

בק"ש פנו לאוהדי מכבי והפועל חיפה, על מנת שאלו יגיעו לתמוך ולעודד את האלופה הצפונית: "בואו לסייע לנו להביא כבוד למדינת ישראל ולצפון הארץ, זו משימה לאומית". בק"ש מקווים שלמעלה מ-5,000 צופים יגיעו לתמוך ולעודד את הקבוצה.

 

ומה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

אם השחקנים של גילי לנדאו ישכילו לעבור את ז'ילינה, הם ייקחו לסלובקים את הדירוג ויהנו ממנו בהגרלה, ולכן תוכל ק"ש לפגוש קבוצה חלשה יחסית, אחת מבין החמש: המנצחת בין מולדה מנורבגיה לונטספילס מלטביה (0:3 למולדה במשחק הראשון), המנצחת בין HIK הלסינקי מפינלנד ל-KR מאיסלנד (0:7 להלסינקי), המנצחת בין אא"ל לימסול מקפריסין ללינפילד מצפון אירלנד (0:3 לאא"ל), המנצחת בין נפצ'י באקו מאזרבייג'אן לזסטפוני מגאורגיה (0:3 לנפצ'י) או המנצחת בין שריף טירספול ממולדובה לאוליסס מארמניה (0:1 לשריף).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צילום: אביהו שפירא
איזי שרצקי
צילום: צילום: אביהו שפירא
מומלצים