$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אימון: הפסד בכורה לעטר ומכבי חיפה, 2:1 לפלובדיב

המאמן החדש רצה לראות ניצחון שני במחנה האימונים באוסטריה, אך ירד מנוצח מול הקבוצה הבולגרית. עזרא סחט פנדל (27), אותו תירגם קטן לשער יתרון אך ראחוב איזן (69) ו-ונדר הפך בדקה ה-79. גולסה: "נגיע מוכנים לליגה"

תומר לוי
תומר לוי  19.07.12 - 19:30
קטן הבקיע, חיפה הפסידה... (האתר הרשמי, מכבי חיפה)
קטן הבקיע, חיפה הפסידה... (האתר הרשמי, מכבי חיפה)

תגיות: מכבי חיפה

אחרי הניצחון הראשון של מכבי חיפה במחנה האימונים, 0:1 על פריבראם הצ'כית, קיוו הירוקים להמשיך את המומנטום. אלא שגם ראובן עטר, במשחקו השני על הקווים של חיפה, ראה שמחכה לו עוד הרבה עבודה לקראת עונת 2012/13. הקבוצה מהכרמל נוצחה 2:1 בידי פלובדיב הבולגרית ורשמה למעשה את הפסדה הראשון.

עטר, שבניגוד למשחק הקודם עלה בהרכב חזק, ראה את השחקנים שלו מתחילים היטב. חן עזרא ושלומי אזולאי המשיכו להראות ניצוצות של כדורגל טוב, כאשר הרכש מנתניה גם סחט פנדל בדקה ה-27. את כדור העונשין תירגם יניב קטן - שחש אמש לא בטוב אך פתח למרות זאת - לשער יתרון.

אלא שבמחצית השניה ערך המאמן החדש מספר חילופים, שלא עשו כל כך טוב לחיפה. בסופו של דבר, הקבוצה הבולגרית שעלתה השנה לליגה הבכירה בארצה הצליחה לעשות מהפך בזכות שערים של ראחוב ו-ונדר, שהכריעו את המשחק.

אייל גולסה סיכם בסיום: "היה משחק אימון פיזי, היו לנו רגעים טובים במשחק, במיוחד במחצית הראשונה בה הגענו למצבים. אנו ממשיכים לעבוד קשה ונגיע מוכנים ומחויבים לליגה"

מהלך המשחק
תחת גשם שוטף, הדקות הראשונות לא התעלו לרמה גבוהה, אך בדקה ה-12 הגיעה חיפה להזדמנות הראשונה. הצמד שיצר את השער מול פריבראם, עזרא את אזולאי, שוב החליף מסירות שהסתיימו בבעיטה מעל המשקוף של הרכש מנתניה. בדקה ה-16 נאלץ ניר דוידוביץ' למתוח את איבריו, וסחט הצלה יפה מרובין שירה מ-18 מטרים.

בדקה ה-27 הגיע שער היתרון הירוק: חן עזרא פרץ לרחבה וסחט נגיעת יד משחקן מגן שניסה לעצור אותו. יניב קטן ניגש לבעוט והעלה את מכבי חיפה ליתרון, 0:1. בדקה ה-41 ביצע עטר את החילוף הראשון כאשר אלון תורג'מון החליף את אזולאי שסבל ממתיחה קלה. אחרי 45 דקות, 0:1 לחיפה.

עם פתיחת המחצית עטר ערך 4 חילופים: אמרי אדרי נכנס במקומו של ניר דוידוביץ', אייל משומר החליף את אלקיים, טאלב טאווטחה את שיימן וימפולסקי את עידןם ורד. 3 דקות לאחר מכן, חן עזרא - שהמשיך להיות פעיל - הכניע את השוער היריב אך השער נפסל בשל טענה לנבדל. 

בדקה ה-55 מוחמד גדיר ורועי עטר נכנסו במקומם של יניב קטן ואייל גולסה ו-14 דקות לאחר מכן הגיע השיוויון מראשו של ראחוב אחרי כדור קרן. 1:1. המהפך הבולגרי הושלם בדקה ה-79 כאשר ונדר הכניע את אדרי והעלה את הבולגרים ל-1:2, תוצאת הסיום.

ההרכב: ניר דוידוביץ'; שמואל שיימן, אנדריי פילאבסקי, אדין צוצאליץ', עודד אלקיים; לינאס פיליבאיטיס, אייל גולסה, חן עזרא, עידן ורד; יניב קטן, שלומי אזולאי.