$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

0:2 לבני יהודה על שיראק במוקדמות הליגה האירופית

אנדלובו כבש ראשון, גלבאן הכפיל ונתן מקדמה טובה לגומלין בארמניה. חדד הורחק בדקה ה-45, בריקיאן האורח ראה אדום גם הוא (75)

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.07.12 - 22:10
אנדלובו. השאיר חותמת (קובי אליהו, וואלה)
אנדלובו. השאיר חותמת (קובי אליהו, וואלה)

סוף טוב הכל טוב: בני יהודה גברה הערב (חמישי) 0:2 על שיראק הארמנית במשחק הראשון של הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית, שהתקיים באצטדיון רמת גן. מרבית דקות המשחק היו מאוד מתסכלים עבור הזהובים - הם תקפו ולא הפסיקו להחמיץ, ואם זה לא מספיק - אביב חדד הורחק בדיוק בדקה ה-45. אבל למרבה המזל, גם האמרנים עברו לשחק ב-10 שחקנים רבע שעה לסיום, ומארחים ניצלו זאת כדי לכבוש פעמיים ולתת לעצמם מקדמה טובה לגומלין בשבוע הבא.

דינו אנדלובו צפוי לעזוב את הקבוצה אחרי המשחק השני ולהצטרף למכבי חיפה. עוד לפני כן, החלוץ הדרום-אפריקני הזכיר מדוע כל כך רוצים אותו בכרמל ונתן מתנת פרידה למועדון משכונת התקוה. אחרי כמה החטאות, 8 דקות לסיום אנדלובו ניצל חור בהגנה החלשה של האורחים כדי לשלוח את הכדור לרשת בבעיטת פאלש. בתוספת הזמן הוא הוסיף בישול לפדרו גלבאן ובסך הכל הזהובים יכולים לנסוע שבעי רצון למשחק החוץ בארמניה.

דרור קשטן סיפר לאחר המשחק: "אני במצב מצוין. בסך הכל הלך קשה, אבל זה משחק רשמי ראשון. דווקא במחצית הראשונה יכולנו לסיים את המשחק, אבל סוף טוב הכל טוב, שיחקנו הרבה דקות ב-10 שחקנים אחרי שהורחק לנו שחקן. החבר'ה שיחקו חכם. היריבה לא הגיעה למצב אחד וגם מה שהיה להם היה בנבדל. רוב דקות המשחק שלטנו. ברור שזה לא הקצב הרצוי, אבל אנחנו רק בתחילת העונה וצריכים להסתכל קדימה. אני מאמין שתהיה התקדמות. אם אתה מבקיע שני שערים בבית אסור לך לספוג שני שערים בחוץ. נצטרך לשחק בהתאם עם חוכמה והנעת כדור מסודרת ונחישות כדי לעבור את המשוכה. אני ארצה לחזק את הקבוצה. למרות שאנחנו לא בלחץ אנחנו חושבים לשחק ומאמין שנעשה את זה. בשביל זה אנדלובו בבני יהודה, הוא יכול לשחק הרבה יותר טוב ובטוח שבהמשך ישחק טוב". 

קפטן הקבוצה כפיר אדרי, לא ציפה ליכולת מרשימה מחבריו בשלב כל כך מוקדם: "יחסית למשחק הראשון העונה, הופתעתי מהרמה שלנו. לא חשבתי שנהיה כל כך חדים וטובים, אבל אני חושב שהתעלנו על עצמנו היום". לגבי מהלך המשחק אמר: "היינו צריכים לסיים את המשחק כבר במחצית הראשונה כי הגענו להרבה מצבים. במחצית השנייה כבר היה לנו יותר קשה כי הורחק לנו שחקן. הלכנו קצת אחורה ולמרות זאת הגענו לאיזה מצב או שניים. 0:2 בבית נותן לנו מקדמה טובה לקראת המשחק בשבוע הבא".

גל החום הכבד בארץ נתן אותותיו גם על המגרש והקפטן הודה שלא היה להם קל. "היה קשה מאוד לשחק במזג האוויר הזה. הלחות היתה מאוד גבוהה ופשוט שיחקנו עם עוד כמה קילוגרמים של נוזלים עלינו", סיפר אדרי, "אני מקווה שממשחק למשחק נשתפר".

מחר תתקיים הגרלת הסיבוב השלישי ואדרי נשאל על עתידה של הקבוצה במפעל. "אני לא רוצה לדבר כרגע על שלב הבתים. המטרה היא קודם כל לעבור את המשחק בשבוע הבא", אמר הקפטן, "ראינו איזה קבוצות מחכות לנו בשלב הבא, יש קבוצות קשות מאוד ויש נוחות יותר. נקווה לקבל קבוצה נוחה, אבל קודם כל נעבור את השלב הזה". כשהתבקש לענות את מי הוא רוצה לפגוש בשלב הבא, אליניב ברדה עם גנק או רוני לוי עם אנורתוזיס, הוא אמר: "את אליניב ברדה כבר ראינו, אולי כדאי לפגוש את רוני לוי".

מהלך המשחק
המצב הראשון של המשחק הגיע בדקה ה-12 כאשר שלו מנשה הכניס את הכדור לאנדלובו, אבל הבעיטה החזקה שלו נעצרה אצל השוער. כעבור 5 דקות טעות בהגנה כמעט אפשרה לפופאנה לכבוש, אבל הכדור שלו יצא החוצה. הזהובים החלו ללחוץ על השער ובדקה ה-24 בעיטה של מרינקוביץ' מרחוק חלפה סנטימטרים מהשער של הרוטיוניאן.

כעבור שתי דקות בעיטה חופשית כמעט תיעתעה בשוער האורח אבל הוא הצליח לעצור ברגע האחרון. בני יהודה המשיכה לתקוף ולהחמיץ - בדקה ה-33 מרינקוביץ' נותר לבד ברחבה אבל בעט גבוה מאוויר. עוד 2 דקות עברו והזהובים לא ניצלו מתפרצת של 3 על 2 כדי לאיים על השער. גם בדקה ה-40 הזהובים לא הצליחו לכבוש, כאשר הכדור החופשי של גלבאן נהדף על ידי השוער. בדקה ה-45 הגיע מפנה במשחק - השופט שלף אדום ישיר לאביב חדד אחרי תיקול מאחור ושלח אותו למקלחת מוקדמת.

דרור קשטן הכניס את דן מורי למחצית השנייה במקום שלו מנשה כדי למלא את החסר בהגנה. למרות החיסרון המספרי, בני יהודה הגיעה למצב הכי טוב שלה עד כה בדקה ה-50, אבל מרינקוביץ' הדביק את הכדור למשקוף מ-10 מטרים. אחרי 10 דקות אנדלובו התרומם לכדור גובה שהגביה עזוז, אבל נגח מעל השער.

בדקה ה-71 בריקיאן ניסה בעיטה חופשית מ-20 מטרים אבל איינוגבה לא התקשה לקלוט. אחרי 4 דקות אותו בריקיאן ראה גם הוא אדום ישיר כשתיקל בחריפות את מרינקוביץ'. למארחים נדרשו 7 דקות בלבד כדי לנצל את האיזון במאזן השחקנים - בדקה ה-82 עגייב לחץ על ההגנה הארמנית, הכדור פגע בו והגיע לרגליו של אנדלובו, שמול השוער בעט לפינה הרחוקה ופנימה. 0:1 לבני יהודה. לזהובים עוד היה מספיק זמן כדי לשפר את התוצאה לקראת הגומלין, כאשר 4 דקות בתוספת הזמן אנדלובו השאיר לגלבאן והארגנטיני גלגל לרשת החשופה. 0:2 בסיום.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד (הורחק /45), גל כהן, כפיר אדרי, חסן אבו זייד (ניר נחום /63), קוסטה איבסקיבצ'יוס, שלו מנשה (דן מורי /46), ננאד מרינקוביץ' (אמיר עגייב /77), פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.
הרכב שיראק: ארתור הרוטיוניאן, דידייה קדיו, הראי מקויאן, לי יאמין יורו, ארמן טיגרניאן (טיגרן דבטיאן /71), איסמעיל פופאנה, דויד האקוביאן (אנדרניק בריקיאן /60), קארן הוראדיאן, רפאל פלטז'יאן, ג'ורג' הובנסיאן, דאמה דיופ.