שתף קטע נבחר

בני סכנין: מנוי עונתי קונים בחנות בגדים

הנהלת המועדון ממשיכה לחפש דרכים מקוריות להעמדת תקציב מינימום, ותשווק את המנויים בחנויות בגדים ורהיטים בעיר. ביום שני אמורה הקבוצה לצאת למחנה אימון בבולגריה: "נפעל לפי הוראות משרד הבטחון"

בבני סכנין מקווים כי מחנה האימונים בבולגריה, אליו הם אמורים לצאת ביום שני לפנות בוקר, יתקיים כמתוכנן. זאת בצל פיגוע הטרור הקשה אתמול (ד') בבורגס, בו נהרגו 7 אנשים ונפצעו מעל 30.

 

   

בהנהלה עוקבים אחר האירועים בבולגריה והבהירו כי יפעלו אך ורק על פי הנחיות משרד החוץ. בסכנין מקווים כי מחמוד עבאס שמתאמן בשבוע האחרון בקבוצה וממתין להסדר בין קבוצתו הפועל ת"א לסכנין, יוכל לצאת עם חבריו החדשים למחנה במהלכו יבחנו מספר זרים במשחקי האימון המתוכננים. שחקניו של שלומי דורה ישתתפו בטורניר "פומה" ובמידה שיזכו בו, לקופת המועדון ייכנס סכום של כ-כ15 אלף דולר. 

 

יש גם פתק החלפה? אוהדי סכנין (ראובן שוורץ) (ראובן שוורץ)
יש גם פתק החלפה? אוהדי סכנין(ראובן שוורץ)

 

ראשי המועדון ממשיכים במאמציהם לגיוס ספונסרים על מנת לנסות ולהעמיד תקציב מינימום. בשלב זה חסרים כשלושה מיליון שקל להשלמת התקציב, אך

 בסכנין מקווים כי בסופו של דבר חברת "סלקום" תחזור בה מהחלטתה ותמשיך לתמוך. בתחילת השבוע צפויה פגישה בין היו"ר שאהר חלאיילה וחברי ההנהלה עם ראשי הבקרה התקציבית בעניין.

 

מכירת המנויים החלה. בניגוד לרוב המועדונים בארץ, מכירת המנויים בסכנין מתבצעת באופן שונה לגמרי. בזמן שברוב הקבוצות המכירה נעשית דרך קופת כרטיסים או דרך המועדון עצמו, בסכנין שונים פני הדברים.

 

אמורים לצאת ביום שני למחנה אימונים בבולגריה. שלומי דורה (צילום: ערן יופי כהן) (צילום: ערן יופי כהן)
אמורים לצאת ביום שני למחנה אימונים בבולגריה. שלומי דורה(צילום: ערן יופי כהן)

 

אוהד סכנין המעוניין לרכוש מנוי, יוכל לעשות זאת למשל בחנות "ספורט סכנין" או ב"רהיטי רותאנא", או אפילו בחנות בגדי האופנה לגברים השייכת לקפטן לשעבר והיום מאמן הנוער עבאס סואן.

 

מחירי המנויים שנקבעו הם. אלף שקל ליציע הזהב 600 שקל למבוגר. 300 שקל לילדים עד גיל 18. סיום מכירת המנויים נקבע לסוף ספטמבר וכי המחירים לא ישתנו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אוהדי בני סכנין
צילום: גיל נחושתן
מומלצים