שתף קטע נבחר

אבנר קופל: "יש עלינו שמירה הדוקה, הכל רגוע"

מ"מ יו"ר איגוד הכדורסל נמצא בבולגריה עם נבחרת העתודה, המתכוננת למשחק העליה לדרג א' באליפות אירופה מול בלגיה (20:30), בצל הפיגוע בבורגס: "תמיד כשרחוקים הכל נשמע גדול והיסטרי, אבל באמת שהכל בסדר"

נבחרת העתודה של ישראל שנמצאת בסופיה שבבולגריה, מנסה להתרכז בהכנות למשחק החשוב שלה הערב (ה') מול בלגיה (20:30), בצל הפיגוע אמש בבורגס. ניצחון של הנבחרת הישראלית והיא תשוב לדרג א' ממנו נשרה ב- 2009.

 

  

כזכור, משחקה של הנבחרת מול פולין נערך אתמול שעות ספורות אחרי הפיגוע הרצחני. הנבחרת התעכבה שעה ארוכה בבית המלון בשל האבטחה הכבדה שהוצבה מסביבה ובדיקות שנעשו לאוטובוס לפני היציאה למשחק.

 

האבטחה הכבדה סביב הנבחרת אמש (צילום: לילך וייס) (צילום: לילך וייס)
האבטחה הכבדה סביב הנבחרת אמש(צילום: לילך וייס)

בדיקות בטחוניות קפדניות (צילום: לילך וייס) (צילום: לילך וייס)
בדיקות בטחוניות קפדניות(צילום: לילך וייס)

 

בסופו של דבר הגיעו השחקנים של שרון דרוקר למשחק ואף רשמו את אחד ההישגים המשמעותיים של הנבחרת בשנים האחרונות, עם ניצחון גדול 73:76,

 הרבה הודות למשחק מצוין של שון דאוסן שסיים עם 19 נק'.

 

מ"מ יו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל, שהצטרף אתמול לנבחרת כדי לתמוך בהם במשחקים החשובים סיפר הבוקר ל-ynet ספורט: "יש עלינו שמירה הדוקה, אבל הכל רגוע. תמיד כשרחוקים הכל נשמע גדול והיסטרי, אבל באמת שהכל בסדר.

 

והכי חשוב - לנצח הערב את בלגיה (צילום: לילך וייס) (צילום: לילך וייס)
והכי חשוב - לנצח הערב את בלגיה(צילום: לילך וייס)

 

אתמול הייתה כמובן אי נוחות בגלל כל מה שקרה, אבל אנחנו משתדלים לשמור פה על שגרה. הילדים מתאמנים ויש להם משחק חשוב הערב. מתייחסים אלינו מאוד יפה ואני רוצה גם להודות לפיב"א ולמארגנים כאן ובאוקראינה אצל הנבחרת הבוגרת, שאיפשרו לשחקנים שלנו לשחק הערב עם סרטים שחורים ותהיה גם דקה דומייה לזכר אלו שנרצחו אתמול בפיגוע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אבנר קופל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים