$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בן שהר הוצג בהרטה ברלין: "רוצה להעלות את הקבוצה"

החלוץ הישראלי, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה, עבר בדיקות וחתם על חוזה ל-3 שנים. הוא ירוויח 300 אלף בעונה הראשונה ואם יעלה ליגה שכרו יוכפל. שהר קיבל את כרטיסו בחינם בתמורה לוויתור על חוזהו באספניול

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  19.07.12 - 21:32
בן שהר, עובר לתחנה מספר 9 (gettyimages)
בן שהר, עובר לתחנה מספר 9 (gettyimages)

אחרי שמונה קבוצות ברקורד ופחות מחודש לפני יום הולדתו ה-23, לבן שהר יש קבוצה חדשה. החלוץ הישראלי חתם היום (חמישי) ל-3 שנים במדי הרטה ברלין מהליגה הגרמנית השנייה לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות במועדון. שהר ירוויח 300 אלף יורו בעונתו הראשונה, ואם יעלה עם הרטה לבונדסליגה שכרו יוכפל.

הפרסום הראשון על המועמדות של בן שהר להרטה ברלין >

החלוץ הישראלי הצעיר, שהגיע מהפועל תל אביב למחלקת הנוער של צ'לסי, קיבל את כרטיס השחקן שלו בחינם בתמורה לוויתור על השנה שעוד נותרה בחוזהו עם אספניול הספרדית, איתה התאמן עד עכשיו על תקן כדורגלן החוזר מהשאלה.

לקראת ערב שהר הוצג במועדון וסיפר: "היו לי הצעות טובות מאירופה, אבל מעבר להרטה ברלין הכי ריגש אותי. ברלין היא עיר קוסמופוליטית ומלהיבה ואני רוצה לתרום למועדון כדי שישוב בחזרה לבונדסליגה". המנהל הספורטיבי מיכאל פריץ אמר: "עקבתי אחרי הקריירה של שהר זמן רב, הוא שחקן מהיר במיוחד וגם ורסטילי. אני מאוד מרוצה מהעסקה".

כפי שפורסם כאן לראשונה, שהר חתם לארבע העונות הבאות במדי הקבוצה מהליגה השניה בגרמניה, אותה מאמן יוס לוהוקאי, ההולנדי בן ה-49 שאימן בעבר את אאוגסבורג ומנשנגלדבאך. את העונה החולפת סיימו הכחולים-לבנים במקום ה-16 בבונדסליגה וירדו לליגת המשנה. אגב, הרטה מדורגת מקום אחד מעל הפועל תל אביב בדירוג המועדונים של אופ"א.

עבור שהר, כאמור, מדובר בתחנה תשיעית בקריירה התזזיתית שלו. הוא החל את דרכו המקצוענית במדי צ'לסי והושאל ממנה לקווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונסדיי, פורטסמות' ודה חראפשאפ ההולנדית, לפני שנמכר לאספניול. הוא חתם לארבע עונות עם הקבוצה הספרדית, אבל אחרי שנה בברצלונה הושאל להפועל תל אביב ובעונה החולפת שיחק באוקזר מהליגה הצרפתית.