שתף קטע נבחר

ב"ש: קשר נבחרת מונטנגרו יצטרף למחנה בפולין

מלדאן קסצ'לאן בן ה-29 יגיע למחנה האימונים של הקבוצה באופלצינה ובמידה וירשים את המאמן אלישע לוי, יצטרף למועדון. בנוסף ממשיכים בקבוצה לחפש בלם זר כשעוז יפרח, בלם ניגרי ובלם בוסני מעומדים לתפקיד

יוצאים למחנה בפולין. קשר נבחרת מונטנגרו, מלדאן קסצ'לאן, יגיע למחנה האימונים של הפועל ב"ש בפולין ובמידה וירשים את אלישע לוי יחתום בקבוצה.

 

 

הקבוצה תמריא מחר (ב') בבוקר למחנה האימונים בעיירה הפולנית אופלניצה כאשר הסגל של אלישע לוי עדיין לא הושלם. הקשר המונטנגרי בן ה-29, רשם 18הופעות במדי נבחרתו ושיחק בעונה האחרונה באלופת בולגריה לודוגורץ.

 

עוז יפרח. יחזור הביתה לנגב? (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
עוז יפרח. יחזור הביתה לנגב?(צילום: הרצל יוסף)

 

במקביל לחיפושים אחר קשר, ממשיך אלישע לוי לחפש בלם זר שצפןוי לשחק לצידו של עודד גביש בחלק האחורי. הבלם הבוסני בויאן מרקוביץ' עשוי גם הוא להגיע להתרשמות במחנה כשמועמדותו של עוז יפרח שגדל במועדון עדיין על הפרק.

 

חגיגת לונדון 2012 ב-ynet ספורט:

 

בקבוצה יצרו קשר בימים האחרונים עם סוכנו של הבלם הניגרי, אוגו אוקה, ששיחק בחמש השנים האחרונות בווידז'ב לודז' הפולנית. הבלם בן ה-28 שמחזיק באזרחות איטלקית והשתייך בעבר גם בק.פ.ר האנגלית ערך בשנה האחרונה את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ניגריה ובקבוצה מנסים לסדר את הגעתו למחנה האימונים בפולין.

 

קלמי סבן. חתם רשמית בקבוצה של אלישע לוי (צילום: דרור עינב) (צילום: דרור עינב)
קלמי סבן. חתם רשמית בקבוצה של אלישע לוי(צילום: דרור עינב)

 

קלמי סבן חתם הבוקר באופן רשמי לעונה אחת במועדון. המגן הימני בן ה-32, ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי ת"א, עבר את הבדיקות הרפואיות, ערך את אימון הבכורה שלו והוא ימריא לפנות בוקר עם הקבוצה למחנה אימונים בפולין.

 

סבן הוא שחקן הרכש החמישי של אלישע לוי אחרי הצטרפותם של השוער אוסטין אג'ידה, הקשר וויליאם נג'ובו והחלוצים תומר סוויסה וניקולאס פלצ'וק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלישע לוי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים