שתף קטע נבחר

מכבי נתניה: "המחנה בהונגריה היה מוצלח"

החבורה של טל בנין תשוב היום לארץ לאחר מחנה אימונים בהונגריה במהלכו השיגה שני ניצחונות וסיימה בתיקו אחד. גורם בקבוצה: "השגנו את מה שרצינו, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת גיבוש השחקנים"

"זה היה מחנה מוצלח והשגנו את מה שרצינו, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת גיבוש השחקנים". כך סיכם גורם במכבי נתניה את מחנה האימונים שקיימה הקבוצה בהונגריה. הסגל ישוב היום (ו') לארץ.

 

   

אתמול (ה') סיימה מכבי נתניה בתיקו (2:2) את משחק האימון שלה מול קצ'קמטי מהליגה הראשונה בהונגריה, זאת לאחר שבשני משחקי האימון הקודמים היא ניצחה. בדקה ה-47 היה זה הרכש החדש, עומר פרץ, עם בישול לאחמד סבע שכבש את הראשון.

 

אחמד סבע. זכה למחמאות (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
אחמד סבע. זכה למחמאות(צילום: מור שאולי)

 

לאחר מכן ספגה נתניה שני שערים אך בדקה ה-85 אחמד סבע השלים צמד והשווה את התוצאה לאחר בעיטה חופשית מ-30 מטרים. סבע זכה למחמאות על יכולתו ונחישותו בדומה לעומר פרץ ועלי חטיב, שצפויים להוביל השנה את נתניה.

 

חגיגת לונדון 2012 ב-ynet ספורט:

   

יוסי שבחון שסובל ממתיחה ברגלו לא שותף ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למפעל האירופי. בקבוצה ממשיכים לשים דגש על מחלקת הנוער ולקראת העונה הבאה סוכמה הגעתו של ד"ר מרק ורטהיים שימונה למנהל האקדמי של המחלקה. הקשר ארנון תמיר חתם לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות.

 

אמש נודע כי נתניה תפגוש את קבוצת קופס הפינלנדית בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, זאת לאחר שקופס גברה בסיכום שני המשחקים על לאנלי הוולשית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים