$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מיזם אוהדי בית"ר י-ם יצא לדרך אוחנה רכש מניה: אינטרס לאומי

מהיום יכולים אוהדים לרכוש חברות בעמותה עבור 1,080 ש"ח בשנה, ועל הדרך לספק כסף להצלת המועדון. המאמן וכוכב העבר: "אני בית"רי מלידה, צריך להעמיד את הקבוצה הזו על הרגליים כמה שיותר מהר. זה רגע האמת של הקהל''

זיו אברג'יל  12.07.12 - 17:50
מיזם האוהדים למען הצלת בית"ר ירושלים יצא לדרך. מהיום (חמישי) האוהדים יכולים להירתם ולרכוש חברות בעמותה תמורת 90 ש"ח לחודש (1080 ש"ח לשנה) שיעניקו להם מניה במועדון. עמותת האוהדים נולדה לאחר שקיבלה את אישורו של עו"ד של ארקדי גאידמק ישראל שליו ואת ברכת הדרך מיו"ר הקבוצה איציק קורנפיין.

קורנפיין אמר כי האוהדים יקבלו אחוזי בעלות בהתאם לסכום הכסף שיגייסו. כרגע 100 אחוזים של שליטה במועדון מוערכים בכעשרה מיליון שקלים, כאשר האוהדים מקווים לגייס לפחות 3 מיליון ולקבל 30 אחוז בעלות על המועדון.

מי שהצטרף גם הוא לעמותה היה הסמל הגדול של המועדון, אלי אוחנה שמקווה לתת דחיפה נוספת למהלך. אוחנה אמר לאחר הצטרפותו: "אני בית"רי מלידה ותמיד אהיה כזה ואני גאה בזה, אבל הרבה מעבר לכך לא מדובר באינטרס אישי אלא באינטרס לאומי של כל הכדורגל הישראלי. צריך שהמועדון הגדול הזה יעמוד על הרגליים ויחזור למקום שהוא ראוי להיות בו".

"מדובר במיזם מצויין ונכון, מאורגן היטב ועם מטרות ברורות לזכות באחוזי בעלות כמה שיותר גבוהים", הוסיף אוחנה על המהלך, "אני מאמין מאוד שהוא יצליח. זאת האופציה הטובה ביותר עבור בית"ר ירושלים, יש ציפייה גדולה בקרב האוהדים לכך ואני חושב שהמיזם הזה יצליח ויהווה לפריצת דרך. זה גם רגע האמת עבור אוהדי בית"ר שכל כך רוצים את ההזדמנות הזאת".

ומה לגבי התנהגות האוהדים במידה ויהיו חלק מבעלי השליטה? אוחנה חושב שיתכן ודברים יראו שונים ביציעי טדי: "אני בטוח שברגע שהקהל יקבל את אחוזי הבעלות זה יביא איתו גם הרבה מאוד אחריות, איכפתיות והתנהלות שונה לחלוטין מצד כל הגוונים של האוהדים ביציע ויתרום לאחדות גדולה מאוד. אני קורא לכל האוהדים, השחקנים ושחקני העבר, אנשי עסקים וכל הידוענים שתמיד הזדהו כאוהדי בית"ר לתת מעצמם ולהביא את המועדון למקום בריא".
 
אוהדים שמעוניינים ברכישת חברות יוכלו לעשות זאת באמצעות אתר האינטרנט של העמותה בכתובת http://www.amutabj.co.il/  או דרך המוקד הטלפוני שהועמד לטובת המיזם בטלפון 03-9411175. נציגי האוהדים מסרו כי כל חבר עמותה שיצטרף צפוי לזכות להנחה משמעותית מאוד ברכישת מנוי  למשחקי הקבוצה בעתיד. אגב, מחר נציגי העמותה צפויים להיפגש עם קורנפיין ולבקש ממנו להוזיל את מחיר המנויים לעונה הקרובה.

בתוך כך, ביום ראשון אחר הצהריים (17:30) תקיים בית"ר משחק אימון מול הפועל עכו. בקבוצה מנסים לארגן עדיין משחק אימון נוסף לפני היציאה למחנה האימונים בגרמניה ב-22 ביולי. אגב, מנהל הקבוצה מנחם נידם חזר היום אחרי ששהה שלושה ימים בגרמניה ואירגן את לכל הנושא הלוגיסטי סביב המחנה.