$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בני יהודה תפגוש את שיראק ביום חמישי הבא

1:2 לארמנים מול רודאר בסיכום. בקבוצה שמחו לראות את קשטן חוזר לאימונים: "הגיע חד, לא מפסיק לגעור בנו". דן מורי לא תורגל בהרכב

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  12.07.12 - 17:40
חזר רעב, קשטן (ברני ארדוב, וואלה)
חזר רעב, קשטן (ברני ארדוב, וואלה)

המסע האירופי של בני יהודה יחל בשבוע הבא נגד שיראק הארמנית. כך הוחלט היום (חמישי), לאחר שהקבוצה הארמנית השלימה ניצחון 1:2 על רודאר ממונטנגרו בסיכום ההתמודדות, כשהסתפקה ב-1:1 ביתי. בשבוע הבא באצטדיון רמת גן, הזהובים יארחו את הארמנים למשחק הראשון בסיבוב השני של הליגה האירופית, כאשר הגומלין ייערך כעבור שבוע בעיר גיומרי.

שיראק, שהוקמה ב-1958, זכתה שלוש פעמים באליפות ארמניה, כשהפעם האחרונה הגיעה ב-1999. הקבוצה העפילה לליגה האירופית השנה בזכות הזכייה בגביע המדינה אשתקד, לראשונה בהיסטוריה. הניצחון של הארמנים על רודאר מהווה את הפעם הראשונה שהם עברו שלב במפעל אירופאי. הם משחקים באצטדיון עירוני שמכיל 3,000 מקומות ישיבה בלבד.

"דרור חזר חד מתמיד, איך יודעים שהוא מרגיש מצוין? הוא לא הפסיק לגעור בנו אתמול באימון", כך סיכם שחקן בבני יהודה את חזרתו של דרור קשטן אתמול לאימוני הקבוצה. המאמן שחזר אחרי היעדרות של שישה ימים אחרי שאושפז בבית החלון בתל השומר שוחח עם השחקנים לפני שהתחיל האימון ואמר להם: "אני לא יודע מה קראתם בתקשורת אבל מצבי טוב ואני שמח לחזור ולאמן אתכם".

קשטן הספיק כבר להתחיל ולתרגל הרכב לקראת המשחק במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית שייערך ביום חמישי הבא, ככל הנראה מול שיראק הארמנית שכבר מובילה 0:1 על רודאר. במידה שהמונטנגרים יעשו מהפך ייתכן שהמשחק הראשון יהיה בסופו של דבר בחוץ ולא באיצטדיון רמת גן.

קשטן תרגל הרכב די דומה לזה שהיה בבני יהודה בסיום העונה וכלל את דלה איינוגבה בשער. איציק עזוז וכפיר אדרי תורגלו משני צידי ההגנה. למרות שדן מורי ממשיך להתאמן עם הקבוצה ועקרונית יכול לשחק במסגרת האירופית גם מבלי שחוזהו מופקד בבקרה הוא לא תורגל בעמדת הבלם ומי שצפויים לפתוח הם גל כהן ואביב חדד.

בקישור האחורי הוצבו קסטוטיס איבסקיבציוס וחסן אבו זייד. ניר נחום שחתם אתמול על חוזה לשנתיים צפוי לערוך היום אימון ראשון ובקבוצה לא פוסלים שהוא גם יפתח בעוד שבוע. בינתיים מי שתורגל בחלק הקדמי של הקבוצה היו ננאד מרינקוביץ', אמיר עגיוב, פדרו גלבאן ודינו אנדלובו.

אגב אנדלובו. גם אם עסקת העברתו של החלוץ הדרום אפריקאי תיסגר בימים הקרובים בבני יהודה יידרשו שמימושה יהיה רק אחרי המשחקים האירופיים זאת מכיוון שאם תעבור את הסיבוב הנוכחי בני יהודה תוכל להיות מוגרלת בסיבוב הבא מול יריבות אטרקטיביות מאוד.