$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סוף לסאגה: מורד אבו ענזה הושאל לאשדוד

לקבוצה תהיה עדיפות לרכוש את מלך שערי הלאומית בתום העונה. נבו מזרחי ובן שמעון עשו את הדרך לבני לוד

אבישי תורג'מן  12.07.12 - 11:59

אחת הסאגות המרכזיות של הקיץ הגיעה לסיומה. מורד אבו ענזה מלך השערים של הליגה הלאומית בעונה שעברה (19 שערים), עשה את הקפיצה המיוחלת וישחק בעונה הבאה בליגת העל אחרי שהושאל למ.ס אשדוד לעונה הקרובה.

לאחר מו"מ ממושך וקשה של מספר קבוצות עם יו"ר בני לוד אבו סובחי, נותרו שתי קבוצות שהיו קרובות לקלוט את השחקן, מכבי נתניה ומ.ס אשדוד. ולבסוף הייתה זו הקבוצה של ג'קי בן זקן ששמה את ידה על הסקורר של בני לוד.

תחילה אבו סובחי דרש למכור את השחקן משום שלאבו ענזה נותר חוזה לעונה אחת בלבד בלוד, אך לאחר שהצדדים לא הגיעו לעמק השווה בדבר המחיר, הוחלט כי השחקן יחתום לעונה נוספת בנוסף לזו הקרובה ולאשדוד תהיה האופציה לרכוש את השחקן. בנוסף שני חלוצי אשדוד יושאלו לבני לוד נבו מזרחי ורן בן שמעון.

"אני שמח שזה הסתיים", אמר אבו ענזה לאתר ערוץ הספורט, "הם רצו אותי והסתדרנו עם בני לוד. אני אתן כל מה שנתתי בלוד ואני מקווה להיות לא פחות טוב, זו קבוצה צעירה וטובה. מאמן אשדוד, יוסי מזרחי הוסיף: "רצינו את אבו ענזה שהוא שחקן מוכשר ואני מקווה שהוא יביא את התפוקה ויוכיח את עצמו ויעזור לנו".