שתף קטע נבחר

היורש? בנו של סטוקטון נבחן במדי יוטה ג'אז

מייקל סטוקטון בן ה-23 משחק בליגת הקיץ במדי הקבוצה בה כיכב אביו במהלך הקריירה. בינתיים הוא גורף מחמאות, ההכרעה לגבי עתידו תתקבל בשבועות הקרובים

אוהדי יוטה ג'אז ודאי יתמוגגו מנחת כאשר יקראו את הידיעה הבאה. בימים אלה נערכת ליגת הקיץ של ה-NBA, כאשר אחת האטרקציות הגדולות ביותר מגיעות מיוטה ג'אז. מסתבר שבנו של ג'ון סטוקסטון, מייקל, נבחן בימים האלה במדי הקבוצה בה כיכב אחד הרכזים הטובים בהיסטוריה של הליגה הטובה בעולם.

 

חגיגה אולימפית ב-ynet ספורט:

 

אתמול (ג') לפנות בוקר ערך מייקל סטוקטון את הופעתו הראשונה במדים שאביו מכיר כל כך טוב, כאשר הג'אז פגשו את דטרויט פיסטונס (73:76 לדטרויט). במהלך הרבע הראשון הוא עלה לפרקט וכבר בדקות הראשונות הראה כי משהו עבר בתורשה מהאב.

 

מייקל סטוקטון (משמאל). "מרגיש שהצגתי יכולת טובה" (צילום: AP) (צילום: AP)
מייקל סטוקטון (משמאל). "מרגיש שהצגתי יכולת טובה"(צילום: AP)

 

בסך הכל שיחק סטוקטון ג'וניור עשר דקות וגרף מחמאות על היכולת שהפגין, כשסיים את המשחק עם חמש נקודות (2 מ-4 מהשדה.

"היה כיף לשחק, למרות שהיה משחק לא קל", אמר בסיום מייקל, שישחק עוד ארבעה משחקים נוספים לפני שתתקבל הכרעה לגביו: "אני קצת מאוכזב שהפסדנו, אבל מרגיש שהצגתי יכולת טובה".

 

במשחקו השני, שנערך לפנות בוקר, הוא הסתפק ארבע נקודות ב-19 דקות במשחק מול פילדלפיה.  סטוקטון בן ה-23 העביר את העונה האחרונה במדי קרלסוהה בגרמניה, שם ניסה להתרחק קצת מאור הזרקורים וקיווה לצבור ניסיון. הוא שותף ב-27 משחקים במדי הקבוצה והעמיד ממוצעים של 10.9 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים