שתף קטע נבחר

צילום: AFP

ווימבלדון: דויד פרר מול מארי ברבע הגמר

שמינית הגמר: הספרדי ניצח את חואן מרטין דל פוטרו 3:6, 2:6, 3:6 ויפגוש את הבריטי, שגבר על מארין צ'יליץ' 5:7, 2:6, 3:6. נשים: סרינה וויליאמס בחצי הגמר, לאחר 3:6, 5:7 על קביטובה

דויד פרר עלה לרבע הגמר. הטניסאי הספרדי המדורג במקום השביעי בטורניר ווימבלדון ניצח היום (ג') 3:6, 2:6, 3:6 את הארגנטיני חואן מרטין דל פוטרו ויפגוש את אנדי מארי בשלב הבא.

  

 

"אני מרוצה מאוד", הגיב פרר בסיום. "אני משתדל להשתפר בכל יום ובכל משחק. זה קשה, אבל הפעם שיחקתי טוב מאוד. יהיה קשה מאוד לנצח את אנדי, אעשה כמיטב יכולתי".

 

"הפעם באמת שיחקתי היטב". דויד פרר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
"הפעם באמת שיחקתי היטב". דויד פרר(צילום: EPA)
 

 

מארי, לומד את יריבו בשלב הבא (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מארי, לומד את יריבו בשלב הבא(צילום: EPA)

 

מארי הבריטי ניצח את הסרבי מארין צ'יליץ' 5:7, 2:6, 3:6. הגרמני פלוריאן מאייר גבר 3:6, 1:6, 6:3, 2:6 על הצרפתי רישאר גאסקה ויתמודד בשלב הבא מול המדורג מספר 1 נובאק ג'וקוביץ'.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

לצידו של מאייר, גרמני נוסף שהעפיל לשלב הבא הוא פיליפ קולשרייבר (27), שניצח את בראיין בייקר האמריקני 1:6, 6:7, 3:6. מי שהשלים את תמונת רבע הגמר הוא ג'ו ווילפריד צונגה (5), שחזר מפיגור לניצחון על האמריקני מארדי פיש (10) 6:4, 6:7, 4:6, 4:6. הצרפתי יפגוש בטופ 8 את קולשרייבר.

 

סרינה וויליאמס, ב'רך לחצי הגמר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סרינה וויליאמס, ב'רך לחצי הגמר(צילום: AFP)

 

נשים: הושלמה תמונת חצי הגמר

ראשונת הנשים לעלות לחצי הגמר היא סרינה וויליאמס, ששיחקה טניס מצוין בדרך לפיינל פור. האמריקנית (6) הביסה את הצ'כית פטרה קביטובה המדורגת רביעית, 3:6, 5:7, כשבסט הראשון היא פשוט ברמה אחת מעל ליריבתה. יריבתה של סרינה בחצי הגמר תהיה ויקטוריה אזרנקה (בלארוס, 2), ששלחה את טמירה פאצ'ק הביתה עם 3:6, 6:7.

 

מייד אחריה הצטרפה גם אנג'ליק קרבר (גרמניה, 8), שניצחה בתום משחק צמוד את כוכבת אמש - סאבין ליזיצקי, שהדיחה את מריה שראפובה. הפעם זה הסתיים ב-3:6, 7:6, 5:7. תמונת חצי הגמר הושלמה, כשאגנשקה רדוואנסקה הפולנייה (3) גברה על מריה קירילנקו (רוסיה, 17) 5:7, 6:4, 5:7, ותפגוש את קרבר בחצי הגמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
סרינה וויליאמס ברבע הגמר
צילום: EPA
מומלצים