שתף קטע נבחר

גמר יורו 2012: צפו בצייד המכשפות של ספרד

כישרון? יכולת? קסיאס? בספרד החליטו שדווקא כישוף וודו של מכשפה מודרנית, יוביל אותם לזכייה באליפות אירופה בפעם השנייה ברציפות

מדינה שלמה תעמוד מחר מאחורי ספרד, בגמר אליפות אירופה נגד איטליה, אולם האם יקבלו עזרה גם בצורה אחרת ובלתי צפויה? קובני בבלאו ממדריד, ניסה היום (ש') להגביר את סיכויי נבחרתו באמצעות מאגיה שחורה, המבוססת בתרבות הניגרית העתיקה.

 

  • יורו 2012 - הנבחרות, הכוכבים, האיצטדיונים, התמונות

 

באירוע מיוחד שקיים לקראת הגמר, ערך טקס שבו הוא מבקש את תמיכת נבחרת ספרד, בעוד הוא מנסה להחליש את עוצמתה של הנבחרת העומדת מולה. ואיך זה עבד? פשוט מאוד. שרשרת שאיתה נענע בחוזקה, כאשר הוא מזכיר את שמות השחקנים ומבקש בהצלחתם.

 

"יש לנו את הכוח לעשות ולשנות דברים", אמר בבלאו. "התפללתי חזק לאלוהים לניצחון ספרדי, ואני מאמין שזה יעבור לשחקנים ואת התוצאות אנחנו נראה מחר על המגרש".

 

אבל הוא לא לבד. בחדר טקסים מיוחד, בחנות "נפלאות הדת" של אלפארו בעייר הבירה, מכשפת מקומית, ניסתה לקבל עזרה, הפעם בטקס הוודו המסורתי, בו היא מנסה לקלל את גיבורי היריבה בכמה דרכים.

 

חגיגת יורו 2012 ב-ynet ספורט:

 

לאחר שהדליקה נרות ופתחה בקלפים, כדי לחזות את הניצחון, עברה הכוהנת לשרוף את קלפי שחקני נבחרת איטליה, אבל שיאו של הטקס היה דיקור נקודות התורפה של הקפטן נבחרת האזורי, בופון על ידי הוספת פרצופו על הבובה ולחיצות על רגליו וידיו.

 

האם כל הדברים המוזרים האלו יעזרו לנבחרת ספרד, את התשובות האלה נקבל מחר בערב. בינתיים אתם מוזמנים לצפות בוידיאו ולראות את הטקסים המוזרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים