$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פיסטוריוס לא יקח חלק בריצה ל-400 מ' בלונדון

האצן קטוע הרגליים, שקיווה לעשות היסטוריה במשחקים האולימפיים, פספס את הכרטיס ב-22 מאיות בלבד. התקווה שלו: נבחרת השליחים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.06.12 - 08:57
ינסה את מזלו בשליחים. פיסטוריוס (gettyimages)
ינסה את מזלו בשליחים. פיסטוריוס (gettyimages)
22 מאיות הפרידו הלילה (בין שישי לשבת) בין אוסקר פיסטוריוס לבין השלמת מסע הבלתי ייאמן שלו - השתתפות בריצה ל-400 מטרים במשחקים האולימפיים בלונדון. האצן קטוע הרגליים, שמשתמש בפרוטזות מפחמן, זכה במדליית כסף באליפות אפריקה כשעצר את השעון על 45.52 שניות, 22 מאיות מעל לקריטריון הכניסה. הסיכוי היחיד של פיסטוריוס להופיע באולימפיאדה, הוא במידה שייכלל ברביעיית השליחים ב-4X400 מטרים.
פיסטוריוס כבר קבע השנה את הקריטריון האולימפי, אך בדרום אפריקה מחמירים עם דרישות הסף מהאתלטים שלהם ודרשו ממנו לשחזר את ההישג ולרדת מתחת לרף של 45.30 שניות. לאחר שנה מתישה שבה נדד מתחרות לתחרות, הגיע פיסטוריוס להזדמנות האחרונה שלו באליפותו בפורטו-נובו במדינת בנין, אך כאמור פספס במעט את מקומו על אדני הזינוק במוקדמות ל-400 מטרים לצידם של ספורטאים דוגמת לשון מאריט, ג'ונתן בורלי ודייויד גרין.

"פתחתי את העונה הזו בצורה באמת טובה כשקבעתי את הקריטריון האולימפי", אמר פיסטוריוס, "ולכן אני מקווה שההתאחדות בדרום אפריקה תבחר בי ותכלול אותי בנבחרת השליחים ב-4X400 מטרים. בסך הכל אני מרגיש טוב, למרות האכזבה". פיסטוריוס, שמחזיק בשיא אישי של 45.07 שניות, כבר זכה לפני שנה להשתתף באליפות העולם באתלטיקה בדאייגו בריצת השליחים כשהתחרה בשלב המוקדמות וגם זכה לבסוף במדליית הכסף עם הרביעיה הדרום אפריקנית.

"אני אהיה גאה לייצג את דרום אפריקה בכל מסגרת שלא תהיה ואני תמיד אתן את ההופעה הכי טובה שאני מסוגל לתת. אמנם לא קבעתי את המינימום הנדרש פעם נוספת, אבל אני שמח שהצלחתי להביא מדליית כסף לדרום אפריקה", הוסיף האצן. בכל מקרה, פיסטוריוס כבר הבטיח מזמן את מקומו במשחקים הפראלימפיים, שם הוא צפוי לזכות במדליית הזהב.